Ja inspirerend hè! Ze schijnt er ook een boek over te hebben uitgebracht.
Zeker! Als zij dat kan, kan ik dat ook… ![]()
Het lijkt erop dat ze nu leeft van haar reis… letterlijk en figuurlijk… Het boek is ook in het engels vertaald:http://www.benkapulko.com/store-eng/cart.php?target=product&product_id=16164&category_id=253
hey Heidi!
we zijn vertrokken en heelhuids teruggekomen. We zijn in drie maanden van Amsterdam naar UlaanBataar (Mongolie) gereden, helemaal via Kazachstan, Kirgizie, Rusland… En weer terug naar Amsterdam…met de transsiberie express. Echt een fantastische reis. Kan ik iedereen aanraden. En dat allemaal via een berichtje wat Julian vorig jaar plaatste op dit forum. Zo kan het leven lopen. Als je vragen of iets dergelijks hebt dan kan je me een pm berichtje sturen,kunnen we nadien onze gegevens uitwisselen.zo leuks zijn als ik je kan helpen!
groetjes
Rogier
Hey Rogier!
Te gek! Ik ga je morgen even een mailtje sturen met AL mijn vragen, haha… Dit forum werkt blijkbaar, je bent er zelf het bewijs van. Bedankt voor je reactie!
Tot gauw! Heidi
He, avontuurlijke motorrijders.
Ik heb een oude motor en ben hiermee al lekker door Europe gereden. Ik wil eigenlijk richting India en ik ga er eventueel vanuit dat ik zonder motor terug kom. Ik heb me hierin een beetje verdiept en het schijnt niet zo makkelijk om je motor zo maar ergens in een verlaten land te kunnen achter laten…(carnet de pasage, export papieren etc.) Dit kan een dure kwestie worden. Heeft iemand hier wat meer ervaring mee?
Grts