Wereldreis met zoon v.13/ leerverzuim

hoi, ik ben een alleenstaande trotse moeder van een zoon van nu nog 11 jaar met het plan 1 jaar op wereldreis te gaan met hem. zijn er ouders met ervaringen omtrent het leerverzuim? tips etc? de planning is binnen 2 jaar te vertrekken als hij van basis naar middelbaar zou overgaan. schijnt nogal moeilijk te zijn maar ben van plan het toch door te zetten…spannend en heel leerzaam voor hem en mijzelf. Voor mijn zoon kan ik me voorstellen dat hij wat meer bagage heeft om een gedegen keus mbt opleiding zou kunnen maken. hij kan de wereld nog zien zonder zorgen en zoals de wereld nu nog is, want hoelang zal dat nog voortduren…
alle commemntaar is welkom!
groet,
Angelique

WAUW, dit klinkt gedurfd.
Eerlijk toegegeven heb ik de gedachte gehad om mij te gaan vestigen in Italië, met mijn 2 kinderen. Andere plek ander cultuur.
Hoe het zit met scholing tja…mijn vrienden gingen altijd naar een Internationale school of private teacher

Ik wens je veel suc6 in je nieuwe reis met je zoon

Geweldig plan, als je de mogelijkheid hebt…Zeker doen!!
Wij hebben deze stap ook gezet met onze dochter en hebben een fantastisch jaar gehad!!
Het is wel even wat geregel maar zeker de moeite waard.
Onze dochter heeft een rugzak vol ervaringen ,waar zij zeker in de toekomst profijt van zal hebben.

Veel plezier met alle voorbereidingen!

1 like