Hoi lezer! Ik, vrouw van 37 jaar, denk erover om vanaf september 2009 op (wereld)reis te gaan en in elk geval Indonesië, Australië en Nieuw-Zeeland te gaan bekijken. Het zou leuk zijn om tijdens (een deel van) de reis gezelschap te hebben. Houd jij van een combi van luxe en basic, van ondernemen en luieren, dan hoor ik graag van je! Groeten, Sandra
Hoi Sandra,
Leuk om je bericht te lezen, ik ben ook 37 (v), goede baan maar ik wil meer in mijn leven dan carriere en heb genoeg gespaard om er een jaar tussenuit te gaan… Ik wil ook rond de zomer van 2009 op wereldreis, ik ben geen backpacktype dat een jaar lang in grote slaapzalen wil liggen, en ga onderweg ook nog graag een keertje uit, plezier maken: mix van cultuur, relaxen, natuur maar vooral genieten!! Ik zat zelf te denken aan Indonesie, Thailand, India, China, Japan, Australie maar ook Ecuador (Galapagos), Paaseiland, Argentinië, Frans Polinesie… Het staat allemaal nog open…
Is het ook wat voor jou om op 21 februari om 17 uur in Eindhoven bij de ontmoeting te komen? Zie oproep die vandaag is geplaatst op deze website, er komen volgens mij best veel geinteresseerden die dit jaar op reis willen en een reisgenoot zoeken… Ik ga er iig naartoe, je doet altijd ideeen op, en gezellig om mensen te ontmoeten die dezelfde droom hebben!
Het wordt gehouden in cafe/restaurant heet de Effenaar en daar is GEEN carnaval, va 17 uur
Het adres is Effenaar
Dommelstraat 2
5611 CK Eindhoven
Groetjes
Hoi hoi,
Klinkt goed! Ik zou het leuk vinden een keer met je verder te praten over jouw (en mijn) reisplannen. Helaas kan ik de 21ste februari niet naar Eindhoven komen - ik heb een afspraak staan die vrij veel moeite kostte om te maken.
Ik zie dat je in het oosten van het land woont. Zelf woon ik in Rotterdam. Misschien kunnen we een keer halverwege afspreken? Of in elk geval een keer bellen? Mijn nummer is 06 50 68 22 42.
Groeten,
Sandra
Hoi Sandra,
Bedankt voor je snelle reactie. Jammer dat je op de 21e er niet bij kan zijn, maar misschien organiseer ik in maart of april zelf een dergelijke bijeenkomst…
Heb je ook Facebook (of hyves?) Dan voeg ik je wel toe als je dat leuk vindt, kunnen we een keer chatten ofzo.
Groetjes
Lijkt me leuk. Op hyves vind je me op http://sandralmoerman.hyves.nl/.
Groetjes!
Hallo Dames,
Zijn jullie er al samen uit? Ik ben 39 en wil vanaf september gaan reizen. Denk ook aan Chili/ Paaseiland, maar ook een jeep kopen en een half jaar door Afrika reizen. En dan daarna Australie.
Fijn om te zien, dat er nog meer vrouwen van onze leeftijd alles durven op te geven om te gaan reizen.
Hebben jullie nog tips?
Groeten,
Jolanda
Ha Jolanda,
Vooralsnog ga ik nog (grotendeels) alleen. Nog drie maandjes werken en dan… Reizen! Half jaar per jeep door Afrika klinkt ook goed zeg! Hoe lang wil jij in totaal weg?
Zoals het er nu voor mij uitziet, eindig ik volgend jaar mei/juni in Zuid-Afrika. Verder is mijn plan Thailand, Indonesië, Nieuw-Zeeland, Australië (dec-feb 2010), Argentinië, Antarctica. Wanneer denk jij ongeveer in Australië te zijn?
Groeten,
Sandra
Hi Ladies,
Vooralsnog ga ik ook nog alleen… ik heb met mijn werkgever een onbetaald verlofperiode van 7 maanden afgesproken, van juni t/m december. Mocht dat niet voldoende zijn, kan ik altijd nog aan het einde van het jaar kijken of ik nog langer wil reizen.
Ik wil in juni/juli een paar weken naar Zuid Europa en medio juli naar Azië, daarna waarschijnlijk Australië. Maar niets staat nog vast, ik zie wel wat en wie ik onderweg tegenkom. Ik sta open voor alle nieuwe mensen, dus als jullie het leuk vinden kunnen we misschien in april of mei een ontmoeting plannen voor medereizigers die soortgelijke plannen als ons hebben??
Groetjesss
Lijkt mij een goed plan! Ergens in Utrecht of zo?
Groeten,
Sandra
Ladies,
Leuk idee om elkaar te ontmoeten. Het is denk ik lastig om onze reisplannen te combineren. Ik ben pas augustus in Australie… ![]()
Leuke reisideeen hebben jullie trouwens. En heerlijk dat je onbetaald verlof kunt nemen, dan heb je weer een baan als je terug bent.
Groeten,
Jolanda
Haha, dan ben je daar eerder dan wij, volgens mij! Ik ben er vanaf december tot en met februari of zo.
Moet zeggen dat ik deze laatste maanden werken wel erg heftig. Hoe ervaar jij dat? Ik sta met één been in vakantieland terwijl het andere been nog hard moet doorrennen in de ratrace. Wil het toch zo goed mogelijk afronden allemaal he. Ik ga er vanuit dat ik na mijn reis weer helemaal opnieuw moet opstarten. Dan is het prettig als je ook weer welkom bent bij je relaties.
Groet,
Sandra
Hallo Ladies,
Ik heb mijn plannen wat gewijzigd en ben eind van dit jaar ook in Australie. Toch een keer bijkletsen?
Jolanda