Hoi,
bestaat er ergens een site, waar ik handige wereldkaarten kan vinden. telkens met eigenschappen (welke ziekten er heersen, welk klimaat, welke godsdienst,…) van de landen…
hebben jullie een tip?
Groetjes,
j.
Hoi,
bestaat er ergens een site, waar ik handige wereldkaarten kan vinden. telkens met eigenschappen (welke ziekten er heersen, welk klimaat, welke godsdienst,…) van de landen…
hebben jullie een tip?
Groetjes,
j.
op www.multimap.com zijn gewone topografische wereldkaarten te vinden. je kan inzoomen over de hele wereld tot regionaal niveau. Ik weet niet zeker of er ook toepassingen bij staan.
groeten, Me
www.map24.nl
in ieder geval voor de beide Americas, maar ook voor de rest van de wereld de Universiteit van Texas: http://www.lib.utexas.edu/maps/americas.html
De site van de univ. van Texas is erg goed; alles aanwezig op allerlei manieren.
Ik ben nu zover dan ik de kaart in Paint plak en dan mijn routes kan intekenen. Hebben jullie nog meer handige tips over omgang met kaarten?
dat is eigenlijk een goed idee… dus je opent een kaart van een land of gebied in Paint en dan huppa je route in tekenen? prima… ga ik ook doen ![]()
Perry Castañeda Library is erg goed ja… Andere thematische kaarten kun je ook vinden op: