Route map

Het lijkt eenvoudig, mij lukt het niet.
Ik zoek een map, wereldmap, zoiets als Google maps, waarin ik mijn riezen kan aangeven. Gewoon van A naar B naar C. En dan een lijn kan trekken.
Google maps houdt bij bepaalde landen gewoon op met de lijn die je zo voortvarend aan het trekken was. Bij de grens Iran-Afghanistan gaat het gewoon niet verder. Het houdt gewoon op.
Ik probeer ook een route te plannen in Japan, met de trein. Onmogelijk, want hij zoekt de wandelroute op en ineens verandert ‘je lijn’ naar een voetgangerspad, weg treinspoor!
Wat ik zoek is zoiets als Google maps maar dan wel met mogelijkheden waarin ikzelf allerlei wegen, paden, spoorlijnen kan aangeven die niet later worden aangepast aan een bepaald programma.
WIE weet iets?
Z.

Ik zou het niet weten, maar hoop dat er wel iemand gaat komen want ik vind het wel een geweldig idee!
Jij wilt het gebruiken als planning vooraf volgens mij. Maar ik zou zoiets wel als achteraf willen hebben. Dus een digitale wereldkaart waarop ik landen kan markeren waar ik ben geweest, als ik dsan inzoom op het land verschijnen alle routes die ik heb gelopen (Rood voor auto, Blauw voor motor, Zwart trein, groen Boot, zoiets)

Hink, ik ben er achter.
Google maps, vervolgens eigen kaart aanmaken.
Je kunt een beginpunt markeren en daarna een lijn trekken waar je maar naar toe wilt. Het eerste vakje ‘lijn trekken’ en dan maar gaan. Af en toe een kleine onderbreking om uit te rusten om vervolgens weer dat vakje 'lijn trekken te activeren.
Vaak gaat het wel fout, maar oefening baart kunst.
Ik ga nu al mijn reizen in kaart brengen met kleine teksten erin verwerkt, misschien foto’s, misschien weef ik die kaart wel in toekomstige video’s.
Ook alle kaarten tesamen bundelen lijkt me een uitdaging.
Nou, ik hoop dat je er wat aan hebt.
dick