Handige online reisgids

Handige website gevonden waarop je alle bezienswaardigheden in 1 oogopslag in beeld hebt. Wij maken er inmiddels al veel gebruik van: www.digitourist.com. Op basis van wat waar te zien is kun je zo makkelijk je route uitstippelen. Helaas staan nog niet alle landen erop, omdat de site schijnbaar nog nieuw en dus in opbouw is. Wel kan ik je vertellen dat daar hard aan wordt gewerkt, bijna maandelijks komt er een nieuw land bij.

Hoi Annebel

Bedankt voor de tip. Inderdaad een handige site .Heb je ook al een account aangemaakt? Dan krijg je er een paar leuke opties bij. Zo kun je dan de dingen die je leuk vindt opslaan in een map onder favorieten. Je kunt verschillende mappen aanmaken, dus voor iedere reisbestemming een aparte map.
Je favorietenlijstje kun je later bekijken onder My Favorits (dan moet je wel ingelogd zijn). Als je een map open hebt, dan kun je klikken op “select all” en vervolgens op Create PDF. Dan krijg je een keurig PDF-bestand.

Volgende week ga ik een paar dagen naar Zwitserland en ik heb het lijstje met bezienswaardigheden in de buurt van Luzern nu als PDF opgeslagen op mijn telefoon. Handig, dan kan ik hem ook offline raadplegen.

Groetjes
Erik en Riette

Hoi

Werkt inderdaad goed, je eigen reisgids maken. Ik heb de pdf uitgeprint, dubbelzijdig en als boekformaat. Leg ik voor in de auto en heb ik alle info direct beschikbaar. Het is een PDF, dus die kun je ook lezen op je smartphone. Gewoon met gmail naar jezelf mailen en openen op je smartphone.

Bedankt voor de tip. :thumbsup:

@Annabellebeltje @Erik en Riette Wat grappig dat jullie hetzelfde ip adres hebben. Toevallig werkzaam voor?

lol!

Via Wereldwijzer app

Ik vroeg me ook al af of ze er toevallig bij betrokken waren, aangezien ze wel weten te vertellen dat er hard aan de site wordt gewerkt. :teeth:

Op mobiel lukte het echter niet om die IP adressen te checken, die functie kon ik niet vinden.

Via Wereldwijzer app

:popcorn:

En het is stil aan de overkant…

Wil overigens niet zeggen dat het wel of geen goede site is! Misschien heel handig.

Via Wereldwijzer app

Ik heb er gisteren even naar gekeken, lijkt me op zich wel een handige site. Vandaar dat ik de reclame dus ook niet zo storend vond.

Via Wereldwijzer app

Zolang iets informatief is voor ons reizigers, dan mag het op Wereldwijzer worden geplaatst. Dat hoeft niet perse door zogenaamde ‘onafhankelijke personen’ te gebeuren. :wink: Het kan zijn dat ze van de site zelf zijn, maar er worden ook mensen / bureau’s in opdracht betaald om op fora en blogs dit soort zaken te plaatsen. Is een interessant fenomeen…ben zelf erg benieuwd naar de ware identiteit :slight_smile: