NIEUW: WW Wereldkaart - Wie woont waar?

Welk Wereldwijzer.nl lid woont waar? Je kunt nu zien waar iedereen woont en zelf aangeven waar je huisje staat op de Wereldwijzer.nl Wereldkaart.

De kaart kun je bekijken op www.wereldwijzer.nl/vbgooglemapme.php . Je kunt inzoomen en de kaart verslepen (linkermuisknop ingedrukt houden en bewegen) om de locaties beter te bekijken. Wanneer je met je muis op een locatie staat zie je wie daar woont.

Jezelf toevoegen?
Ga naar www.wereldwijzer.nl/vbgooglemapme.php (zorg dat je ingelogd bent) en klik op ‘Your entry’. Je ziet dan weer de kaart, maar iets kleiner. Door 1x op de kaart te klikken kun je aangeven waar op de wereldkaart jij woont. Door in te zoomen (druk op het plusje, links op de kaart) kun je het specifieker aangeven. Ben je tevreden over de plaats van jouw ‘marker’, vul dan ook even de velden ‘Marker title’ en ‘Marker text’ in. Het laatste veld, ‘URL of the image for the marker’ hoef je niet in te vullen. Klik dan onderaan op ‘insert the information’ en je staat op de Wereldwijzer.nl Wereldkaart!

Helaas woon ik in een grijs land zonder wegen en water! :confused:

Ik ga ´s zien of ik daar een up-to-date wegenkaart op kan krijgen :king:
Wel leuk idee!

Hihihihihi super cool! :smiley:
Das echt grappig!

Zo, ik sta er ook op hoor! :slight_smile: :wink:

Liefs,
Carolina

Aha, daar ligt dus Jerez de la Frontera! Daar zijn we in februari 2002 nog langsgereden met onze huurauto :smiley:

grin Weet je dat dus ook weer! :slight_smile:

En de volgende keer dat je er langs rijdt, houd je er gezellig een stop! :wink:
Laat ik je (jullie) mijn mooie stadje hier zien! :smiley:

Liefs,
Carolina

Ik sta erop!
Leuk dat je in spanje woont zeg ^^

daar ken ik je dus van!!!Wereldwijzer…leuk je tegen te komen op deze site

Tegen wie heb je t nou, wereldburger?

Eindhoven de Gekste staat er nu ook op.
Groetjes!

Hey wat leuk Babs, kom jij uit Eindhoven?!?! Geboren en getogen?
Daar kom ik oorspronkelijk dus vandaan. :smiley:

Liefs,
Carolina

Hoi Carolina,

Leuk zeg!! Ik ben geboren als een Bosche Bol, opgegroeid in het Sonse en nu al bijna 10 jaar in Eindhoven. Dus niet echt een Eindhovense, maar heb het wel goed naar mijn zin hier… alhoewel het buitenland ook nog erg interessant blijft, maar heb denk ik het lef nog niet om helemaal alleen te gaan, wel op vakanties enzo, maar niet echt verhuizen. Maar wie weet, komt dat nog ooit wel eens. Ik kijk hier op het werk wel eens of er vacatures in het buitenland zijn, maar nog niks in mijn vakgebied gevonden.

Groetjes!

10 Jaar in 't gezellige Eindhoven?! Dan kun je je toch al een aardige Eindhovense noemen! :wink: Zal de volgende keer dat ik er weer eens op bezoek ben wel ff van me laten horen. Wellicht kunnen we op de Markt een keertje een borreltje pakken! :wink: :smiley:

Vind het wel erg grappig om te zien waar de verschillende Wereldwijzigers wonen, maar er kunnen er nog meer bij hoor!!! :wink: :slight_smile:

Maarreuh… Wat is dat met die “image” wat bij je textstukje ook nog mogelijk zou zijn? Kun je daar ook nog iets mee doen?

Liefs,
Carolina

Carolina, ik ben daar ook al mee aan het spelen geweest, dacht dat ik daar wel een of ander plaatje of fotootje kon plaatsen, maar dat werkt dus niet. Heb er ook met Jeroen over gehad, maar het schijnt dat je daar alleen een avatar kunt plaatsen en niets anders. Zo ver ik weet heeft alleen Jaap (en ik dus) zijn avatar erbij gezet.

Hmm, ik vrees dat een beetje website-kennis toch zijn vruchten afwerpt. :stuck_out_tongue:
Heb wat webruimte van ww geleend en heb daardoor een fotootje kunnen plaatsen en het is geen avatar :D.

Het is dus inderdaad mogelijk iets (om het even wat) daar op de wereldkaart te plaatsen. Nu woon ik dus niet meer in een grijs land zonder wegen, maar in een actief-vulkanen land… grin

sshhhhhhht niet verder vertellen :unibrow:

grin Dat laat ik natuurlijk niet op me zitten! En voila, ik heb ook een plaatje bij mijn entry! :wink: :smiley: Is het centrale plaza van Jerez dat je daarop ziet. :smiley:

Zo, nu heb ik wel wat lekkers te drinken verdiend.
Op naar het café dus! :wink:

Liefs,
Carolina

Hoi hoi,

Oh jee, nu moet ik dus een mooi plaatje gaan zoeken van het Evoluon en dat daarbij plaatsen… want ik wil natuurlijk niet achterblijven :slight_smile: Nu even niet maar misschien dat ik daar morgen even tijd voor maak :paranoid: beetje druk weekend…

Maar Carolina, als je weer in het Eindhovense ben, hoor ik het graag, altijd gezellig om even de Markt op te gaan.

Groetjes!

Voor een wat snellere zoom kun je evt latitude & longitude bij multimap (http://www.multimap.com) halen en daarna inzoomen om de precieze locatie aan te geven…

Leuk idee (: