hallo allemaal,… ik ga binnenkort emigreren naar de filippijnen (met behoud van wao uitkering). gaat allemaal goed, maar het vinden van een simpele, betaalbare ziektekostenverzekering eventueel aangevuld met een rechtsbijstand of ongevallenverzekering is niet zo makkelijk. er is bijna niets te vinden onder de E 200,-. ik kan mijn verzekering uit nederland niet meenemen naar hier. ik ben 55 jaar. wie o wie kan mij helpen. ik zie van de bomen het bos niet meer.
Helaas heb ik ook geen kaas gegeten van ziektekostenverzekeringen. Maar misschien kun je kontakt opnemen met Rien van Anholt, deze Nederlander is al jaren werkzaam als verzekeringsagent voor Nicolas Insurance in de Filippijnen. Ik neem aan dat hij wel weet wat een goede ziektekosten verzekering in Filippijnen is en welk prijskaartje daar aanhangt ,de website van het bedrijf is deze http://nibinsurance.com/v2.0/ Succes en laat even weten later of je daar aan een goede verzekering ben gekomen.
Ja ik heb ook plannen om naar de Filippijnen te emigreren en zou ook daar mezelf goed willen verzekeren…dus aub laat het hier even weten.
Virago
tip: probeer je huidige verzekering uit te breiden naar werelddekking of anders oomverzekeringen.nl
of doe zoals de pinoys: geen verzekering bespaart kosten, en dit geld opzij leggen voor als je ziek wordt.