Welke verhuurder via Sunny Cars?

Een algemene vraag/opmerking.
Op jullie website kan je niet zien van welke verhuurder je een wagen krijgt. Ik vind dat erg vervelend want er zijn bepaalde verhuurders die een slechte reputatie hebben en van wie ik dan ook absoluut geen wagen wil.
Wat is de reden waarom jullie de verhuurder niet op voorhand kenbaar maken? Ik krijg die info namelijk wel als ik er om vraag in een mail.

En toen bleef het stil …
Ik blijf dus maar via AutoEurope huren. Daar heb ik die info meteen bij de hand.

Hoi Amboseli,

Als Sunny Cars staan we voor kwaliteit en service, als je bij Sunny Cars een auto boekt heb je de garantie dat je bij een kwalitatief goede partner met hoog serviceniveau terecht komt. Als een partner niet kan voldoen aan onze kwaliteitseisen, dan wordt de samenwerking stopgezet. Je kiest voor Sunny Cars en ons all-in product, vandaar dat we de namen van de verhuuders niet op voorhand vermelden op de website. Dit zal in de toekomst ook niet gebeuren.

Mocht je echt vooraf willen weten bij wie je terechtkomt, dan kun je altijd per mail of telefonisch contact opnemen met ons reserveringsteam.

Zonnige groet, Renske

Dat weet ik Renske, en ik bel of mail ook altijd. Ik vind het zonde van mijn en van jullie tijd, en ik heb ook zoiets van waarom niet onmiddellijk open kaart spelen?
Als de offerte goedkoop is, dan gaat het meestal over een verhuurbedrijf met een hele kwalijke reputatie, waar ik absoluut GEEN auto van wil hebben.