Sunny cars in L.A.

Beste reisgenoten,

Vanwege eerdere goede ervaringen elders en geen gehassle met verzekeringen etc. te willen hebben, willen we graag een auto huren bij Sunny Cars in L.A.

Pas bij het afsluiten van een boeking krijg je een bevestiging met een PDF waarop aangegeven staat naar welk verhuurbedrijf je kunt stappen.
Van tevoren kan ik nergens ontdekken welke dit zal zijn.

Aangezien je ook moet voldoen aan de regelementen van de verhuurder zelf, en deze wisselen per verhuurder, wil ik graag van tevoren weten welke verhuurder het zal zijn.

1. Weet iemand of dit altijd dezelfde partner/verhuurder is, of wisselt dit per geval/dag/aanbieding?
  2. Indien het antwoord op vraag 1 “dezelfde partner” is, weet iemand dan welke dit is in LAX? (of een andere locatie in de San Fernando valley)

(ik zit met vragen voor de verhuurder als:

• is het ook onbeperkt mileage buiten Californie en Nevada?
  • mag ik door Death Valley?
  • bevindt er zich een stereo, cruise control en AC aan board?
  • Is het mogelijk fietsen te vervoeren (fietsrek te huur?)

bedankt voor jullie input!

Sunny Cars werkt in de USA met 2 partners: Alamo en National. Als je vooraf wilt weten bij wie de autohuur ondergebracht wordt, kun je telefonisch een boeking maken of dit aan je reisbureau vragen. De huurvoowaarden staan in het boekingsproces aangegeven dus die weet je al vooraf. Klik op de button ´huurvoorwaarden tonen´ nadat je een auto gekozen hebt voor de specifieke condities.

Het antwoord op je andere vragen is als volgt:

• er zijn altijd ongelimiteerde kilometers bij Sunny Cars
  • ja, je mag door Death Valley
  • stereo is standaard, airco zie je aan de toevoeging AC (en het icoontje van de airco) per auto, cruisecontrol is standaard vanaf categorie IC
  • een fietsenrek is helaas niet beschikbaar

Met vriendelijke groet,
Suzanne Al, marketing manager Sunny Cars