Welke taalschool in Valencia?

Hoi,

Ik heb vrij last minute bedacht dat ik een cursus Spaans wil volgen in Valencia deze zomer. Ik heb hier al de nodige informatie gevonden over de taalscholen in Valencia. Nu zou ik graag een taalschool willen waar de studenten al wat ouder zijn… niet allemaal 18 jarigen maar meer tussen de 30 en de 40. Kan iemand vertellen welke taalschool dan een goede optie is?

Groet!

Hallo Maaike, vooral in de zomervakantie is het lastig om een wat oudere groep te vinden omdat de meeste studenten ook juist in die periode willen reizen. Ik heb zelf goed contact met enkele scholen in Valencia en wil best eens polsen voor je of zij ook een oudere groep hebben in deze maanden. Wil je perse naar Valencia of sta je ook open voor andere steden ? Ik hoor graag van je !

Hoi Thyn,
Dank voor je reactie. Ik sta op zich open voor andere steden, maar het lijkt me lekker om aan de kust te zitten. Ik werk zelf op een school en ben daardoor aan de zomervakantie gebonden. Als je eens zou willen informeren, graag. Met welke scholen heb je contact? En is dat werkgerelateerd of anders?
Groet!

Hi Maaike, ik zal vanavond wat uitgebreider antwoorden !

Oke, fijn!

Ik heb in 2011 op IH Espanolé in Valencia gezeten, super school middenin het centrum van Valencia. Het publiek was zeer gemengd. Er zaten mensen van 20 tot 60 op de school. In mijn conversatie klas was ik met 21 veruit de jongste! Daar zat een ouder Zweeds koppel, een Zwitserse dame van in de 30 en een man uit Nieuw Zeeland van in de 30. In de gewone Spaanse les was de leeftijd in mijn groep rond de 25 gok ik. Ik heb daar ook gewisseld van groep omdat ik eerst in een klas vol Russen zat die ik niet kon verstaan door hun accent. Heel fijne school, als je meer info wilt, stuur me een berichtje.