Welke stekker in Kenia

wie weet welke stekker (verloop) ik nodig heb in kenia

alvast bedankt Loes

Hoi Loes,

Ik Kenia gebruiken ze de zogeheten “rectangular blade plug”. Dat houdt in: 1 plat-rechthoekige verticale pen en 2 plat-rechthoekige horizontale pennen. Verder is er links boven van het midden een soort aardesleuf te zien. Niet alle stopcontacten zijn geaard ik Kenya, dus je zult dat niet altijd nodig hebben.

Dit is 'm:

http://synccom.biz/pictures/plugs/rectangularbladeplug.jpg

Ik wens je een goede reis en veel plezier in het prachtige Kenya. Wanneer vertrek je en waarheen ga je precies?

Groetjes,
Wouter v. Kuijk

wouter bedankt we gaan naar 4 parken en wel amboseli,masai mara,lake nakuru en tsavo west en een strandvakantie in hotel southern palms diani beach

Heey hey,

Ah cool, Diani Beach!! Daar ben ik ook geweest. Ik heb wel wat foto’s dus als je wilt zien hoe het er een beetje uitziet daar…

Kenya is echt een supermooi land met heeeeel bijzondere en gastvrije mensen. De natuur is ook wel mooi, maar ik ben niet is de wildparken geweest, alleen een dagje op “mini-safari” in de Shimba Hills.

Wouter v. Kuijk

Gisteren nog zo’n universele multistekker gekocht.3 Euro voor één kopzorg minder.

hallo Wouter,
Ik ga in september naar kenia en ik wilde ook graag weten welke stekker ik moet meenemen; ik heb er 1 voor Australie met 3 polen en ook eentje voor de USA met 3 polen. Is 1 daarvan geschikt voor Kenia?
Groetjes, Marike
De afbeelding kon ik niet zien (alleen een kruisje)