Welke stad zouden jullie bezoeken en waarom?

Bovenstaand een keuze uit verschillende steden.
Ik wil ze graag nog een keer bezoeken maar twijfel nog aan de volgorde.
Misschien geeft deze poll meer duidelijkheid. Vergeet na het stemmen niet aan te
geven waarom jij die keuze maakt en deze stad zo leuk / geweldig is.

Edinburgh en Praag heb ik reeds bezocht, volgende week is Dublin aan de beurt.
Bovengenoemde steden zijn natuurlijk steden die je in de meeste reguliere citytrips bezoekt. Riga, Talinn en Vilnius zijn steden uit de Baltische staten. Het zou mij leuk lijken om nog een keer een rondreis door Letland, Estland en Litouwen te maken. Ze hebben denk ik veel schoonheid te bieden, net zoals bijvoorbeeld Scandinavië. En geen massatoerisme, dat is ook wel prettig.

Mijn keuze heb ik gemaakt en dat is Edinburgh. Vooral vanwege de Schotse sfeer, de vele bezienswaardigheden en omdat alles op loopafstand te doen is.

1 like

Hoe was de reis naar dublin? En hoe kijk je nu tegen mijn vraag aan welke stad je zou bezoeken?

Sent from my GT-I9100 using Wereldwijzer

Vorig jaar in Talinn geweest in combinatie met de boot naar Helsinki, erg leuk. Lang weekend is voldoende.

Mijn vriend is ook in Riga en Vilnius geweest en geeft aan dat alle 3 de landen leuk zijn maar Vilnius staat op 1 van deze 3. De Baltische staten zijn natuurlijk wel goedkoop zowel de reis als verblijf.

2 likes

Oke dan dat is leuk en goed om te horen! Weet je toevallig ook nog wat plaatsen waar je goedkoop kunt overnachten? Liefst eigen kamer. Badkamer enzo mag gedeeld zijn.

Sent from my GT-I9100 using Wereldwijzer

Ik was heel graag in Krakau. Je kunt vandaar Auschwitz en Birkenau bezoeken wat echt de moeite waard is. Krakau is een prachtige stad om te bezoeken.

3 likes