welke reisorganisatie voor jongeren (18-30) ??

Hallo,
ik ben op zoek naar reisorganistaies die avontuurlijke reizen naar zuid-amerika organiseren in groep (nederlands/belgisch of internationaal) ik heb alleen nog maar belgische organisaties gevonden nl. kriskras, anders reizen jongeren en go-26 (joker).
Mijn oog is gevallen op een reis van 27 dagen naar peru maar ik zou graag 6 weken blijven en het lokale reiskantoor wist me te vertellen dat iberia zeer moeilijk zou doen om een terugreis te verplaatsen.
daarom ben ik op zoek naar andere organisaties.

alvast bedankt

Koop je een normaal los ticket van Iberia en je wilt toch tijdens je vakantie je terugreis bijvoorbeeld een maandje uitstellen dan kun je tegen betaling van $100 je terugreis datum zonder problemen verzetten.

Het kan natuurlijk anders zijn als je dus zo´n compleet pakketreis neemt, dan zijn er misschien wel voorwaarden aan verbonden van de reisorganisatie of misschien wel van Iberia zelf… (persoonlijk denk ik meer aan de organisatie)

het is inderdaad een compleet pakketreis en volgens het reisbureau wordt een aanvraag van terugreis verplaatsing pas bevestigd 2a 3 weken voor vertrek, ze hebben nu een aanvraag ingediend voor een reis zonder ticket en dan moet ik die zelf regelen. maar of ze dat toestaan was ook nog zeer de vraag dit zou ik volgende week ergens moeten weten.
dus ik begin wat uit te kijken naar andere opties

Ik weet niet precies wanneer je wilde vertrekken (heb nu zomaar een dag geprikt), maar heb prijzen gezien van rond de 880 euro met Iberia. Ik weet ook niet precies waar je woont, maar als je kunt vertrekken vanuit Brussel scheelt dat best in prijs (bijv. 780 euro).
Mocht je willen kiezen voor een overstap in de VS, ook dat is niet overdreven duurder dan Iberia (heb prijzen gezien van BA of KLM en Taca voor 820 euro bij elkaar), er zit vaak dan wel een overnachting aan vast, maar ik zelf heb geen spijt gehad dat ik bijvoorbeeld 2x op JFK gebivakkeerd heb.