Welke reisorganisatie/rondreis

Hallo,
Wij willen dit jaar een groeps-rondreis maken in West-Maleisie, dus het rondje Kuala Lumpur, Cameron Highlands, Taman Negara, Penang.
Nu heeft Fox reizen de 15-daagserondreis Maleisië - Taman Negara, waarvan de laatste dagen op een bounty eiland.
En de Jong Intra heeft de 16-daagse groepsrondreis Fascinerend Maleisië, waar niet zoveel strand inzit, maar ook een stukje Ooskust, en een extra dag Malacca, dus meer doe vakantie dan de Fox, je ziet meer.

Mijn vraag wie heeft 1 van beide reizen gemaakt, en hoe beviel de reis-organisatie???
Wie heeft hier een oordeel over??
En wat is een aangename reistijd???
Dank jullie wel, Yvonne

Hoi Yvonne.

Ik ben vorig jaar in April met de Jong Intra meegeweest op de reis Fascinerend Maleisie!! GEWELDIG!!! Absoluut een aanrader. qua tijd maakt het niet zoveel uit, is het aan de ene kant van Maleisie droog dan is aan de andere kant de regentijd…

De jong intra is mij zeer goed bevallen, vertrek over 3 weken met hun naar Thailand…

Niet twijfelen! Gewoon doen!!! Mocht je vragen hebben of wat foto’s willen zien je mag me ook altijd mailen… [EMAIL=“c.elhorst@gmail.com”]c.elhorst@gmail.com

Gr. Cynthia

Hoi Yvonne,

Wij hebben in december de reis via Fox gemaakt en ook echt geweldig!
Wij hadden een fantastische reisleiding. Een dame die in Maleisie woont en veel wist te vertellen. Onze groep bestond uit maar 8 personen en dat was erg fijn.

Wat ik je wel aan kan raden zijn 2 dingen. Boek extra tijd in KL, dit kan vooraf of achteraf. Dan kun je ook de optionele Malakka excursie maken. Minimaal 3 dagen KL.

Voor je verblijf of Langkawi, boek niet het standaard Mutiara. Een deel van de groep verbleef hier en die noemden het het mortuarium. Vreselijk kleine hutjes, beter bouwkeetjes. Wij hebben Berjaya geboekt en het was fantastisch. Vraag wel om een alleenstaand hutje en geen 2 onder 1 kap. Het is van hout, dus best lawaaierig.

Nog een eet-tip: Ga in Penang niet in de toren eten. Heel erg duur en slecht eten. Ga naar The Opera om te eten. Dit was echt zo fantastisch hier hebben we 2 dagen achter elkaar gegeten. De eigenaar vond het zo leuk dat we enthousiast waren dat we nog een cadeautje/aandenken hebben ontvangen.

Veel plezier!!

Ik vond het Mutiara wel wat hebben, net als de rest van mijn groep. De huisjes zijn heel klein en niet zo luxe, maar wel schoon en de sfeer was erg goed.