Welke organisatie zoekt handige harrie?

Heej Hallo ik ben dus Jeroen,
ik ben 48 en woon in het mooie blauwe Delft.

Ik heb al jaren de wens om te emigreren(Canada) maar, het ziet er naar uit dat het nooit gaat gebeuren.
ik wil graag weg uit Nederland en een nieuw leven starten maar, ben in de Wao geraakt.
hier ligt dus mijn probleem.
En ik kan nergens op het www vinden hoe dit werkt als Wao’er.
Of iig wat mijn kansen zijn om mijn laatste centjes in de gok van visum aanvraag te stoppen.
Ik kan namelijk wel met behoud van uitkering naar Canada.
ik had dus het idee om daar heen te gaan en dan daar vrijwillig te werken.
Dit omdat ik vermoed dat ik niet betaald meer mag werken van het UWV

dus als er een organisatie is, die een jongerenwerker nodig heeft ergens(mag overal zijn hoor, niet perse Canada).
Dus Zuid en Noord Amerika, Afrika, Azie… Top!!!
Ik doe momenteel ook veel vrijwilligers werk, en ben van vele markten thuis.
qua talen spreek ik alleen Nederlands en Engels vloeiend.

Ik ben benieuwd of er iemand is die mij op weg kan helpen
Groetjes Jeroen

Beste Jeroen, spring op de fiets en stel al je vragen aan het UWV,
de gratis rechtshulp in jouw stad en
al jouw vermoedens worden omgezet in zekerheden,
dus aan het werk,
hoi Toon

Hahaha, top Toon… meeste al mee bezig😊

Nou dan!! Heb het goed in 2016 en verder en weet dat jij je in goed gezelschap bevindt met deze problematiek en vragen, m.a.w. velen met jou, tot dan, Toon

Thnxx Toon, ook voor jou. Al is voor mij al duidelijk dat emigreren een … No Go, is helaas.

behalve als je zelf alle verantwoording neemt (kunt en wilt nemen)
en de sociale deken van Nederland op de kapstok hangt

.??? Ik ga daar geen werk krijgen dus geen visum.

langzaam word je completer met de informatie, jij weet denk ik al veel meer dan je doet vermoeden

Beste Jeroen,

Ik ben werkzaam bij tv- en documentaire producent De Haaien. Samen met regisseur en documentairemaker Camiel Zwart zijn wij bezig met het vooronderzoek voor een eventuele documentaire over iemand die voor een onbepaalde tijd naar het buitenland wil verhuizen om daar een nieuw leven te starten onder andere d.m.v. het doen van vrijwilligerswerk.

Camiel is bij dit idee gekomen doordat hij op zijn 17de zelf naar Roemenië reisde om te helpen bij de bouw van een weeshuis. De reis maakte veel indruk op hem en hij keerde nog een aantal keer terug naar het weeshuis om de leiding te helpen. Op een gegeven moment dacht hij er zelfs over na om er naar toe te verhuizen om permanent hulp te bieden, maar uiteindelijk durfde hij deze stap nooit te nemen. Nu willen wij samen met hem een documentaire maken over mensen die deze stap wel durven te nemen. Over mensen die hebben besloten om een nieuw leven te starten in het buitenland. En je raadt het vast al; wij denken dat jij matcht bij de persoon die wij zoeken. En misschien zouden we jou wel kunnen helpen aan een werkvisum.

Nog even kort over ons bedrijf: Sinds 2007 heeft De Haaien verschillende documentaire-series voor televisie geproduceerd, waarvan met name Van Moskou tot Moermansk het meest bekend is. Deze serie had soms meer dan een miljoen kijkers per aflevering, en kreeg een eervolle vermelding voor de Nipkowschijf. Voor de AVRO maakten we ‘Bloed, Zweet en Snaren’ over de mensen achter het Koninklijk Concertgebouw, ‘Bloed, Zweet en Blaren’ over het Nationale Ballet en onlangs op TV geweest: ‘Bloed, Zweet en Aria’s’ over de Nationale Opera. Op onze website www.dehaaien.com is meer te vinden over ons bedrijf en onze producties.

Zouden wij misschien via de mail of telefonisch contact met jou kunnen leggen om ons idee verder uit te leggen en eventueel met jou te bespreken?

Ik hoor het graag!

Groetjes,

Esra Can

Hoi Esra, je hebt me heel nieuwsgierig gemaakt.
Ik heb me gegevens naar de Haaien gestuurd.
Ik hoop dat je ze hebt gekregen, ik zet niet zo graag al me gegevens op een forum.
Of u moet een ander idee hebben hoe we in contact kunnen komen.

Hopelijk tot snel,
MvG Jeroen