Emigreren met wao?

Heej Hallo ik ben dus Jeroen,
ik ben 48 en woon in het mooie blauwe Delft.
Ik ben hier op de site per ongeluk terecht gekomen en doorverwezen naar dit forum.

Ik heb al jaren de wens om te emigreren(Canada) maar, het ziet er naar uit dat het nooit gaat gebeuren.
ik wil graag weg uit Nederland en een nieuw leven starten maar, ben in de Wao geraakt.
hier ligt dus mijn probleem.
En ik kan nergens op het www vinden hoe dit werkt als Wao’er.
Of iig wat mijn kansen zijn om mijn laatste centjes in de gok van visum aanvraag te stoppen.
Ik kan namelijk wel met behoud van uitkering naar Canada.
ik had dus het idee om daar heen te gaan en dan daar vrijwillig te werken.
Dit omdat ik vermoed dat ik niet betaald meer mag werken van het UWV

dus als er een organisatie is, die een jongerenwerker nodig heeft ergens(mag overal zijn hoor, niet perse Canada).
Of er is iets of iemand die mij het uit kan leggen hoe of wat verder…
Ik doe momenteel ook vrijwilligers werk, en ben van vele markten thuis.

Ik ben benieuwd of er iemand is die mij op weg kan helpen
Groetjes Jeroen

Ik weet dat www.visa4you.nl veel doet met emigreren naar Canada. Je kunt hen eens bellen?

Heb je al lang plannen om te emigreren?

Heej Naamgenoot,
Ja dat heb ik, die brachten me aan het twijfelen.
een Canadees buro zag het wel zitten en de Wao zei dat,
ik kon gaan met behulp van uitkering.

Maar vi<script id=“gpt-impl-0.10673537386211723” src=“http://partner.googleadservices.com/gpt/pubads_impl_78.js”></script>sa4you zegt(via mail) dat het niet te doen is…
maar ik zal ze van de week is bellen, misschien krijg ik dan betere uitleg?

Ja ik wil al weg zolang ik me kan herinneren, maar ja, je weet je leven gaat wel eens andere kanten op(trouwen kinderen etc.).

dank je, Jeroen

Hoi Jeroen,

Volgens

zou hij gewoon mee mogen (de WAO) naar Canada.

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

Heej Eric,
Klopt wat je zegt. Ik heb met UWV gebeld en dat is in orde, maar…
Maar visa4you zegt dat ik geen visum ga krijgen?
Ik probeer nu ook een gesprek te krijgen waar het me word uitgelegt waarom niet.

Dus onwijs bedankt Eric, groet Jeroen

Jeroen, sorry dat ik het moet zeggen, maar je moet in ieder geval in Canada een vaste baan hebben en werken voordat je toestemming krijgt om hier te komen.
Met een uitkering krijg je dat nooit voor elkaar.
Je bent 48, een prachtige leeftijd, maar je krijgt na je 50e ook nagenoeg geen toestemming om te emmigreren naar Canada.
Maar Canada is niet het enigte land op de wereld, er zijn genoeg mooie plaatsen om naar toe te gaan, en die veel al ook nog goedkoper zijn om te leven.
Mischien heb je wat geld achter de hand en kan je met die uitkering ergens op een mooi eiland gaan zitten waar een brood tien cent kost en een biertje 50.
In ieder geval suxess.

Het is natuurlijk zo dat als Canada zegt dat je komen mag, het UWV je uitkering wel blijft overmaken. Maar het blijft dus toch een kwestie van eerst uitvinden of je voor emigratie in aanmerking komt.

En Canadaideaal. **Je schrijft: op een mooi eiland gaan zitten waar een brood tien cent kost en een biertje 50

Noem eens een paar van die eilanden

Utopia 1 t/m 10?