Welke dj zie jij graag in de ARENA! deze zomer

kom maar op welke goede dj’s betaalbaar etc!
fedde la grand!

Darkraver, duh :L

haha:P

Erick e
Roog
Sidney Samson
Fedde Le Grand
Laidback Luke
enz.

bij sommige heb ik me twijfels of die haalbaar en betaalbaar zijn!
maar indd goede dj’s!
BENNY RODRIGUES maar is niet betaalbaar denk!

Tsjah zijn er zoveel he…

• Luna
  • Zany
  • Pavo
  • Duro
  • Deepack
  • The Prophet
  • Darkraver
  • Paul Elstak
  • Panic
  • Charly Lownoise & Mental Theo
  • DJ Rob & MC Joe
  • Technoboy
  • Coone
  • Ruthless
  • Neophyte

zal vast nog wel de nodige vergeten en ook in post hierboven genoemde zijn zeker een bezoekje waard!

darkraver is er elk jaar al! elstak is ook geweest of ik heb het verkeerd deepack was in de las vegas! neophyte trekt niet veel mensen in blanes i think! en pavo was ook in de arena! afgelope jaar! luna en zany ware in de las vegas!

Inmiddels al drie jaar geleden was ik in de zomer bijna elke avond te vinden in de Arena. Ik heb zelf enkele avonden gepropt voor de Arena, waar ik nu nog supergoede herrineringen aan heb.

Dus mijn verlanglijstje:
Darkraver (natuurlijk, hele vette avonden toen gehad)
Francios (Supertrancedj, resident in de Zino)
Coone ( Hot als dj en hij draai superlekkere jump)
Marcky ( Past wel binnen de sfeer van Arena)
Greg C ( do i need to say more, king of tek)
Tek Soldiers
Dj Gost
Poogie Bear( is misschien te duur ivm vliegkosten)
Panic
Lars
Stunned Guys

Andere lekkere jump dj’s zijn natuurlijk altijd cool. En de dj’s die ik sowieso nog een keer in Spanje wil zien zijn:
Sisu & Sonic(residents Ponte Aeri, Barcelona) en Javi Boss (resident Central)

Edit: de genoemde dj’s zijn allemaal goedkoper dan de Darkraver

Skitzofrenix
gregor salto
laidback luke
don diablo
die zijn dopeeeeee

-Let op je taal-

staat er
gevraagd aand8 van nanda86?
die topics waren er al toen jij nog in de boerekool zat!
mvg

Nee dit staat er niet, ik neem aan dat je wel kan lezen? Ik mag me er toch zeker wel aan irriteren dat je zoveel aandacht vraagt. En dat je het o-zo hip vind dat je bij de Arena gewerkt heb/ gaat werken. Terwijl de meeste mensen van de Arena, die op hun vrije dagen naar Lloret kwamen je gewoon een zielig figuurtje vonden. En ik vind het gewoon beetje zielig hoe jij hier een beetje rond loopt te babbelen alsof je the king of the world ben. :redface:

En btw volgens mij was ik hier dik een jaar eerder dan dat jij was, dus doe o-zo hip met je ‘toen jij nog in de boerekool zat’.

haha dus ze waren in lloret en het eerste wat ze deden ze kwamen naar jou toe en zeiden wat haat ik die desmond! lol je kent me geneens?
en ik heb geen problemen gehad met toeristen niet met personeel niet we hadden een goed team! als mensen achter de rug om willen ouwehoeren doen ze dat maar maar dan moeten ze dat in me gezicht zeggen!
en ik was op me vrije nachten ook in lloret maar niet in de bumpers!
met dit topic vraag ik om mensen die ideeen hebben of welke dj hun leuk zouden vinden etc voor in de arena en misschien krijgen we dat wel voor elkaar!
ik heb geen zin in gezeik discussie’s etc!
dus hou aub op!
als je mij niet mag moet je mij een prive bericht sturen en niet in het openbaar hier waar andere mensen niks te maken mee hebben!
groooooooooetjes

Oke, daar heb je een punt, dan doe ik het wel prive.