Verleden week gesproken met de eigenaar van Arena, Dark Raver komt in de zomer weer iedere week naar Blanes. Waarschijnlijk weer iedere zondag.
Over de rest van het programma kunnen we helaas nog niets vertrellen.
De Gotcha Crew
Verleden week gesproken met de eigenaar van Arena, Dark Raver komt in de zomer weer iedere week naar Blanes. Waarschijnlijk weer iedere zondag.
Over de rest van het programma kunnen we helaas nog niets vertrellen.
De Gotcha Crew
Zo zeker Puur Genieten hoor
JeeeeeeeeeeeJ gaan weer knallen
heeeerlijk!!!, vroig jaar ook puur genoten.
Staaaaaampeeeeen(L)
ja ofnie:banana:
Ik wel ja (6)
Weeeet niet wat jullie gaan doen, maar IK wel
wa denk je…
maar ut duurdt nog te focking lang gewoon:mad:
'k weet nie waar jullie nu zitte…maar ik zit keihard weg te schralen op school:mad:
kben nu wel thuis maar kep tentamenweek!! moet dus zo hard gaan leren om 9 topokaartjes + toeristische attracties + samenvatting vd provincie leren… aaargh… je zou maar toerisme doen :mad:
k heb gehoord dat ie vorig jaar zen pik liet zuigen opt podium… meer kenk nie van em:P
Hahaha, ik ben gewoon vry
Nja, net terug van werkn enzo.
Zaterdag osm !
Ik ben hem tegengekomen een keer toen ik uit Holly kwam… Whehe ik was halfdood opeens ‘he wtf volgens mij is dat Darkraver’ =P
Hij draait relaxt :yes:
2 weken geleden was ik ook in hollywood en draaide hij ook. Toen draaide hij goed, maar ik heb hem ook wel eens zien draaien en toen was het bagger. Ligt echt aan zijn bui volgens mij
Ja idd…
BTW dus jij gaat daar ook welles heen, check dit dan:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=18822
kging toen alleen omdat het gratis was … Student zijn enzo is best wel relaxt.
Piep, fout antwoord! =P
haha… nee maar ik ga eigenlijk laatste half jaar nooit meer. Toevallig die ene keer. Vorig jaar eind van de zomervakantie ging ik wel regelmatig.
Ik juist net na de zomervakantie…
Maar voor één keer weer? (A)
ik durf dat niet joh. Ik ben een verlegen jongetje
heel geloofwaardig