Wat is er dit dit jaar allemaal bekend over de Arena, dus de dj’s die komen enz enz. Brand los. Wat wil je allemaal kwijt. En alle Arena fans kunnen hier ook hun ei kwijt
Wat ik weet over Arena is:
Dark Raver komt iedere zondag
Iedere donderdag komt er nog een andere DJ
Jessie komt weer terug als Hoofdpropper
In Silbers, het nieuwe gedeelte van Arena blijven ze R&B draaien.
2 keer per week zal om 3 uur DJ Jelmer uit Bar Gotcha draaien in Silbers (hij zal feest, r&b en house draaien).
In het grote deel van Arena zal house en hardcore(house) te horen zijn.
1 keer per week komt er een schuimparty(waarschijnlijk woensdag).
Tot in de zomer
De Gotcha Crew B)
In het grote deel van Arena zal house en hardcore(house) te horen zijn
Zeker weten? Vorig jaar werd er namelijk alleen hardcore gedraaid als de darkraver draaide. Zou wel geweldig zijn.
En komen de shooter nights weer terug in de gotcha. We hebben daar vorig jaar veel lol gehad. Hele vakantie was trouwens super.
Originally posted by catscanner@20-04-2005, 20:10:02
** Zeker weten? Vorig jaar werd er namelijk alleen hardcore gedraaid als de darkraver draaide. Zou wel geweldig zijn.
En komen de shooter nights weer terug in de gotcha. We hebben daar vorig jaar veel lol gehad. Hele vakantie was trouwens super. **
de shooter nights komen zeker terug dit jaar, iedere woensdag alle shots 1 euro.
De Gotcha Crew B)
Geweldig dan zit ik iedere woensdag in de Gotcha B)
Originally posted by catscanner@20-04-2005, 20:10:02
** Zeker weten? Vorig jaar werd er namelijk alleen hardcore gedraaid als de darkraver draaide. Zou wel geweldig zijn.
En komen de shooter nights weer terug in de gotcha. We hebben daar vorig jaar veel lol gehad. Hele vakantie was trouwens super. **
Het was heul vaak hardcore hoor sgat
enne… (a)
Jippieeej
Again Darkraverr
Nouja meestal als ik er was, was de muziek wel goed, hardhouse/trance/hardstyle maar geen hardcore. Alleen van de happy commerciele shit aan het einde.
Originally posted by catscanner@21-04-2005, 13:01:22
** Nouja meestal als ik er was, was de muziek wel goed, hardhouse/trance/hardstyle maar geen hardcore. Alleen van de happy commerciele shit aan het einde. **
Jah oke, Mrr… Het muziek was t0pp
Enne, Dan moej’t ivv aanvragen (a)
Jep, maybe n ideetje
De site van Arena is nu helemaal vernieuwd! nog wel under construction in het engels… in het spaans is ie zo goed als klaar… helemaal in flash! Echt vette shit!
Check ook het forum
Blanes2005.tk is nu ook under construction… hij wordt helemaal in een nieuw jasje gestoken… Kom allen binnenkort kijken!
Heb je ook het adres van de site van de Arena. Namelijk niet zo makkelijk te vinden op internet. :unsure:
Originally posted by Blanes 2005@24-04-2005, 20:07:27
** De site van Arena is nu helemaal vernieuwd! nog wel under construction in het engels… in het spaans is ie zo goed als klaar… helemaal in flash! Echt vette shit!
Check ook het forum
Blanes2005.tk is nu ook under construction… hij wordt helemaal in een nieuw jasje gestoken… Kom allen binnenkort kijken! **
Poeeeeh, er staaat n lekker ding bij jullie op de site joh
Die wilk wel eens tegen k0me
@catscannerARENA BLANES DOT COM
@winkelwagentje: What’s his name? :rolleyes:
De site heeft nu lekkere zomerse muziek erop B) Profielen van de members komen eraan… Laat het jullie weten als ie klaar is
Originally posted by Blanes 2005@01-05-2005, 18:55:41
**
@winkelwagentje: What’s his name? :rolleyes:
**
Staan geen namen meer bij
Eerst had je het veul makkerlijker
Maar nu kom ik er niet meer bij
nou dan moete we ze maar opzoeke en zelf 8er de naam kome :lol:
Precies precies… maar de profielen staan er nu weer allemaal op hoor
Dus je kan het ff checken
En natuurlijk kunnen jullie ons gewoon komen opzoeken
Recuerdos!