Welke bedrijven zijn er aan de haven van Spanje?

hallo

ik heb een vraag weet iemand een internet site of mischien bedrijven in spanje in de haven.
waar ik die kan vinden heb het hele int al afgezocht.
wij wonen in spanje maar mijn man werkt in nederland in de haven,als onderhouds monteur omdat het in spanje iets minder goed gaat door de crisis,maar wilden toch blijven sol in spanje wie kan mij helpen.of heeft tips
alvast bedankt
marianella

Waar gaat het om? Jachthavens of commerciƫle havens?
Welke zone precies? Almeria alleen of bijv van Malaga tot en met Cartagena? Of zelfs verder?

niet echt een heel duidelijke post. Maar ik neem aan dat je man werk zoekt in een spaanse haven.
Mijn tip: ga gewoon naar een haven toe, en vraag of er werk is. Hier in Spanje doen ze nog niet echt veel via het internet.

sorry dat ik niet duidelijk heb geschreven.
het is omdat mijn man nu werkt in de haven van rotterdam in nederland maar wij wonen hier in spanje en door de crisis was er geen en nog haast geen werk hier hij heeft ook gewerkt in algeciras in de haven via nederlandse baas een paar jaar geleden. dus vandaar mijn vraag hij is monteur van carriers en lasser van beroep vandaar mijn vraag hij zou graag weer in spanje willen werken . ik heb overal gezocht op internet.
malaga algeciras,alicante maak neit uit eigelijk als hij maar weer thuis komt.

maar hij komt deze week weer thuis en we zullen zeker de havens afgaan alvast bedankt bedankt voor de tip.

groetjes marianella