Welk land?

Heey!

Ik zit mijn reis te plannen… Nu ben ik tot Hong Kong gekomen, Hierna weet ik het niet meer :P.

Nu zit ik te twijfelen tussen de Filipijnen en Vietnam… Ik wil ongeveer 2 weken over een van deze landen doen. Dus welke zou jij kiezen en waarom?

Ik wil hierna nog een land bezoeken… Daarover ook nog tips?

PS: Als ik een visum aanvraag voor Vietnam moet ik dan binnen een bepaalde tijd in Vietnam zijn?

Zou ik voor Filippijnen gaan, totaal anders dan de rest van azie, ik noem het altijd maar een stukje Latijns amerika in azie. In dit land geen tempels en boeddha beelden, maar een engels sprekende bevolking die allemaal een spaanse achternaam hebben, kan het nog gekker ?

Mooi land, schitterende natuur en een zeer vriendelijke bevolking.

Ik weet niet of je een strand liefhebber bent, maar wellicht kan dit filmpje je wel over de streep trekken

[ame]Discover El Nido - Palawan.flv - YouTube

Ja en nee… Ik hou wel van het strand maar niet deze vakantie:D.

Maar ik denk als het ze het alle twee worden. Want er zijn toch (goedkope) directe vluchten vanuit Manila naar Hanoi, Ho Chi Minh? Heb nog zeeën van tijd…

Ik heb nog op jouw profiel gekeken… Maar heb jij een B&B in de filipijnen?

Klopt, we hebben een soort B&B. Er zijninderdaad goedkope vluchten zowel vanuit Hanoi als Saigon naar Manila met de low cost maatschappij Cebupacific

http://www.cebupacificair.com/flights-and-fares/newroute/ceb-routemap.html