Welk land in Azie?

Hallo,
Wij zijn met een gezelschap van 5 op zoek naar een leuke vakantie in Azie.
De prijs voor de reis maakt ons niet zo veel uit, belangrijker zijn lage kosten om rond te komen in het land en veel uitstapjes en leuke dingen te kunnen doen. Dus er moet iets te doen en te zien zijn.
Ook houden we van natuur en jungletochen en aparte diersoorten bekijken.
Wie heeft er voor ons tips?
We twijfelen nu tussen India, Sri Lanka, Maleisie en Indonesië
Maar misschien is er iets heel anders waar wij niet aan denken.
Als de onderwaterwereld er ook mooi is, zijn we helemaal blij.
Ook misschien mensen die ervaringen hebben met een bepaald hotel of een bepaalde plaats.
Graag een beetje advies hierover

Alvast bedankt!
Groetjes Mirjam

Hoi Mirjam,
Denk dat je beter je vraag post in één van de landen die je voorkeur hebben.
Nu ik weet dat er verschillende mensen met Indonesie ervaring je wel op weg kunnen helpen om je allerlei tips en informatie te verschaffen over dit wonderbare land dat Indonesie is.(dat geld natuurlijk ook voor de andere landenforums:India, Sri Lanka, Maleisie.Zal ff de link plaatsen van het Indonesieforum!http://www.wereldwijzer.nl/forum/indonesie-reiscafe
Nog veel suc6 met al je voorbereidingen
groetjes:georgessiam.

Ik ben met mijn vrouw samen al 8 keer in Azie geweest en heb vervolgens bezocht Thailand, Cambodja, Maleisie en Indonesie. Dit jaar zijn wij in Vietnam beland. Dit is het land dat onze harten een beetje heeft gestolen. Ook voor wat betreft de kosten kun je hier heel goed uit de voeten. Vietnam heeft een kustlijn van ongeveer 2500 kilometer, waar je naar ik heb vernomen op verschillende plaatsen heel goed kunt duiken en of snorkelen. Denk er maar eens over na of anders snuffel je even op het vietnam forum binnen dit wereldwijzer reis forum

Alvast heel veel plezier met de vooruitzichten om Azie te gaan bezoeken.

groeten Cor en Wilna>>>:wereld::zon02:

Ik zou Vietnam beslist niet aanraden als duikvakantie in Azie. Wat dat betreft kun je beter naar Indonesie of Maleisie gaan. (Ook India en Sri Lanka staan niet bekend om hun onderwaterwereld.)

Kijkend naar de kosten dan is Indonesie stukken goedkoper dan Maleisie. De tickets naar Indonesie zijn vaak wel iets duurder, als kun je met name met Emirates vanuit Dusseldorf mooie prijzen vinden.

Verder sluit ik me aan bij eerdere postings, lees eens op de landenfora van de landen waar je interesse in hebt.