Welk eiland?

Hallo allemaal!

In december gaan we vier weken naar Thailand, heb er zo’n zin…!

Vraag: vorig jaar zijn we in Indonesië geweest, o.a. naar de Gili Islands. Weet iemand welk eiland(en) daar een beetje vergelijkbaar mee zijn? We willen een beetje weg blijven van de erg touristische plekjes…

Bedankt voor de tips en suggesties!

Gr.Sieger

Wil je echt 4 weken op een eiland doorbrengen?

Neeeeh, eerst een dag of vier naar bangkok, dan een week naar chiang mai en dan naar één of meerdere eilanden.

Maar hoorde dat koh samui erg / te touristisch is. net als phiphi. maar dat koh lanta of koh racha wel aardig kunnen zijn.

En misschien jeeft iemand nog een leuke ervaring met een ander eiland. Een beetje “nog maar net ontdekt” idee.

Begrijp je wat ik bedoel?

Ja ik begrijp wat je bedoeld… ik ben zelf op Koh Chang geweest en dit is nog niet zo heel erg toeristisch eiland. Leuk om te snorkelen en om met een scooter over het eiland te gaan.

Hoi Sieger;Je kunt ook veel informatie terug vinden op sawadee.com!!!ff surfen zou ik zeggen!!Koh Chang van Anouk is ook niet slecht,en het is niet veraf gelegen van Bangkok!!groetjes:plastiek.

Je kan er trouwens ook heerlijk naar de Spa maja dat kan op elk eiland wel…

Ko Lanta ? Ko Yao ? Ko Racha ?

Kijk ook even naar de eilandtjes voor de kust van Trang. Keus genoeg, van simpele hut tot luxe resort.
Koh Muk…Kradan…enz. Dit op de website van Trang (vind je wel via google).

MVG Frank

Dank jullie allen voor de reacties!

We gaan weer eens verder “googlen”.
Groet,
Sieger