Mwoehaha, net een dagje meer! Zal aan je denken als ik opstijg, haha!
Op naar een top zomerseizoen met veel zon en een geweldige tijd!
Helemaal mee eens! Het wordt weer een TOP zomer
Absoluut, absoluut. Ben al druk a/h pakken (al 3 weken…schaam) en koffertjes zijn al bijna klaar, haha! Zelfs nog ruimte over voor wat Hollandse Lekkernijen. Kan bijna niet meer wachten eer ik mijn tanden zet in foie gras, een wijntje drink, de zon voel branden en met mijn pootjes in de Atlantische Oceaan bungel
Aquitaine (vooral rond Arcachon en de Rhone Alpes.
Maar eerlijk gezegd, ken ik de rest niet.
Caribische eilandjes vind ik altijd heerlijk.
De Aquitaine roeleert. En dan met name Les Landes jeuj
hallo ,
voor ons is dit Bretagne , geen massatoerisme en mooie ruige stranden en wandelpaden
Cote D’azur
hallo besmile ,
ook in Bretagne , nml . de côte d’armor heb je meestal mooie dagen .
Wij gaan er al 4jaar op eind mei en hebben telkens prachtig en zonnig weer , met plus/min 20° .
Hartelijke groetjes
Komend weekend ga ik voor een week naar St Aygulf, maar het weerbericht is niet warm (rond de 12 C), maar wel zonnig.
Ik wil er een (electrische) fiets gaan huren; wie heeft daar ervaring mee?
Is het bijv. redelijk vlak langs de kust? en in Fréjus?
Ik heb Provence gestemd. De geuren en kleuren betoveren me elke keer weer. In oktober ga ik voor een reportage: Wellness en de geuren van de Provence. Ik heb er zin in, hoewel ik er net vandaan kom…
Elf jaar geleden stage gelopen in de regio Gard. Heerlijk en voele me er thuis. Ook Languedoc Roussillon heeft een plekje in mijn hart.
Ik vind juist de provence de mooiste deel, omdat in het voorjaar heel veel bloemen bloeien, vooral de klaprozen en de lavendels.Ik kan dan van de bloemenzee genieten!Het weer is dan ook aangename dan in de zomer.
Ik vind persoonlijk de côte da’zur het mooiste, met de mooie zee en de oranje rotsen zit ik echt te genieten.