Welk bedrijf auto huren

Hallo,

Er zijn veel bedrijven die huurauto’s aanbieden maar de prijzen lopen enorm uit een. Wie weet er een betrouwbaar (betaalbaar) autoverhuur bedrijf? Ik heb zelf nu Car del Mar op het oog. Is dat wat? Iemand andere ideeën?

Dank!

Wij zaten met t zelfde probleem, wij gaan volgend jaar januari 3 weken rondreizen, we hebben nu via cuba2go een auto gehuurd en de eerste 3 nachten in Havana een hotel geboekt, tevens wordt de transfer vanaf en baar het vliegveld door hen geregeld. Wij leveren de auto na drie weken in in Holguin en vliegen vervolgens met een binnenlandse vlucht terug naar Havana, ook dit hebben zij voor ons geregeld, verder zijn we volledig vrij. Misschien is dit ook wat voor jullie?

Via Wereldwijzer app

Hoi! Dank voor je bericht!
Wij zijn nu drie weken terug. Wij hebben een auto gehuurd bij Cardelmar. Opzich prima maatschappij. Het materieel is niet super maar wat wil je met die wegen daar. Verder iedere nacht in Casa particulars geslapen en dat is echt fantastisch. Super eten en mooie kamers. Ook twee nachten in een hotel en dat was vreselijk. Eten was smerig en alles eromheen ook. Hotels zijn staatseigendom. De mensen die er werken krijgen toch wel betaald ondanks dat ze daar niet voor hoeven te lopen.
Fijne vakantie!

Wij hebben nu 2 keer een auto gehuurd via Car del Mar. Één keer voor onze reis naar Cuba en één keer voor onze rondreis door Marokko. Beide keren prima bevallen! Als je wilt heb ik op mijn site een aantal leuke routes door Cuba staan die we zelf gereden hebben. Check Cuba-reis.nl

Veel plezier op jullie rondreis!

      • Updated - - -

O…zie dat jullie al terug zijn. Laatste reactie over het hoofd gezien…

Hallo Viatori, wij gaan nog wel weg volgend jaar januari dus bedankt voor je tips wat betreft die routes. Hoelang heb je over je rondreis gedaan? Ik begrijp hier ook uit dat ik geen off-line kaart via mijn gsm mag gebruiken? Wij vliegen vanuit Holguin terug naar Havana, dus hebben ook een dag langer om de de rondreis te doen. En tot slotte heb je nog tips wat echt niet te missen. Alvast bedankt.

Via Wereldwijzer app

Hoi Miekethuis,
Ik heb deze week contact gehad met CardelMar, maar zij bieden geen huurauto’s meer aan op Cuba. Helaas! De reden is dat ze zijn overgenomen door Expedia en vanwege het embargo van de VS dus geen zaken meer mogen doen op Cuba. Zo blijft er heel weinig over. Je kunt nog terecht bij Cuba Travel Network, maar hier heb ik zelf nog geen ervaring mee.
Wij hebben zelf 4,5 week rond gereisd door Cuba. Jullie willen dus van Havana naar Holguin, maar dan via een leuke route?
Ik zou sowieso aanraden om de route van Havana naar Viñales te rijden. En van daaruit de routes onderlangs richting Holguin.

Jullie hebben dus iets meer dan 2 weken voor de rondreis?

Zelf vonden wij Viñales, Havana , Trinidad en Santiago de Cuba toch wel het allerleukst. Al is het misschien ambitieus om dat in 2 weken te doen. Je zou de route van Viñales naar Playa Larga kunnen versnellen en meteen doorrijden naar Cienfuegos, of Cienfuegos skippen en van Playa Larga naar Trinidad rijden. Van Trinidad naar Camagüey (om te overnachten) en de volgende dag naar Santiago de Cuba. Dat is prima te doen denk ik. Van Santiago de Cuba naar Holguin is het iets meer dan 2,5 uur rijden.

Laat maar weten of je nog meer tips wilt hebben, die ik nog niet (of wel:-)) heb beschreven op cuba-reis.nl.

In ieder geval alvast veel plezier met het plannen van jullie reis!