Wel of niet deep south??

Wij gan volgend jaar door heel amerika reizen, voor een periode van 4 maanden, met 2 kinderen. Wij vliegen op Atlanta. Nu vragen wij ons het volgende af: Gaan we wel naar “beneden” of niet? Wij willen sowieso naar Savannah en Charleston aan de kust maar moeten dus beslissen of we ook naar t zuiden gaan.

Is t de moeite waard? Er is namelijk zo veel te zien…

Alvast bedankt,

groet,

Michiel

Hoi Michiel,

Wat leuk om lekker vier maanden naar Amerika te gaan! Je hebt groot gelijk dat je keuzes moet maken, vier maanden is best lang maar heel Amerika kan je niet zien in die periode. Het is zonde om je reis te vol te boeken want dan mis je uiteindelijk veel. Met rustdagen tussendoor geniet je juist het meest en kan je je ervaringen ook laten bezinken, en voor de kinderen zal het ook wel lekker zijn af en toe ergens aan een zwembad te kunnen hangen.

Een droom van mij is om naar New Orleans te gaan, dat moet zo gaaf zijn! (ik weet niet hoe oud je kinderen zijn maar mocht je besluiten New Orleans aan te doen dan kan je ze de nieuwere Disneyfilm Princes and the Frog laten zien, die speelt daar af). Dus ja, dan zou ik wel naar the Deep South gaan. Maar wanneer je eigenlijk al heel veel andere plannen hebt kan je de Deep South misschien beter voor een andere keer bewaren. Zoals je al zei, er is zo veel te zien overal!

Ben benieuwd wat je uiteindelijk besluit te doen!

Hoi Catuja,

Dank voor je reactie. We vliegen als eerste naar New Orleans om daarna het eerste deel van de trip in Maine te eindigen. Daarna vliegen naar Las Vegas, met RV door parken, hierna vanuit Vegas met auto naar San Diego om vervolgens door te rijden naar Vancouver (Island) om uiteindelijk vanuit seattle terug te vliegen naar Amsterdam. En die film vinden de kinderen geweldig, ook omdat “we er naar toe gaan!”

Wat gaaf! Ik ben jaloers! Misschien is het een leuk idee als julie op Wereldwijzer een weblog bij houden, dan kunnen anderen meeleven met al julie avonturen :slight_smile:

Heel veel plezier, maar dat komt wel goed denk ik!

Bedankt! We gaan weblog bijhouden, maar weet nog niet precies hoe en wat. Kweekt ook weer verwachtingen en het lijkt me zo lekker om he-le-maal los te zijn van Nederland. Maar ik ontkom er niet aan vrees ik…