Ik heb altijd graag gereisd. Maar … met honden en 3 kinderen zitten verre reizen er niet in.
Maar ik heb toch iets ‘speciaals’. Vele jaren geleden (jaar of 15-20) wou een vriend met mij een firma starten in webdesign. Om dit te kunnen wilden we een website maken die bezoekers kreeg. Dat was de geboorte van http://www.belgiumview.com. Via de Google ads draait dit ongeveer tegen kostprijs…
We hebben recenter beslist dit uit te bereiden en wereldwijd te gaan en bezienswaardigheden toe te voegen - dat werd dan www.historvista.com Op de kaart - ik moet het toegeven - een overgewicht aan Belgie.
Maar… werp ook een een blik op Bulgarije. Ik heb daar mijn hart (en wat geld) verloren… en een huis gekocht. Mijn vrouw en ik willen daar later van onze oude dag gaan genieten (mijn vrouw wil zee - we hebben verzicht op de Zwarte Zee - en ik wil bergen - we zitten in de bergen)… Ondertussen kan dat vakantiehuis gehuurd worden (ik moet nog een jaar of 20 werken als SAP consultant). Wat oude foto’s van het huis (er komt in de lente een afgewerkt zwembad bij) vind je hier, maar de verhuur wordt lokaalgeregeld (maar… laat me weten indien je een langere periode of zo wil… ik kan uiteraard iets doen aan de prijs)