Weinig tijd toch slapen

Ik zoek een goede accommodatie in Lima dicht bij het vliegveld, waar ik ook kan eten. ik vlieg de volgende dag al vroeg naar Cusco dus weinig tijd. wie heeft er een advies voor mijn.

Hallo Debby,

Bed and Breakfast Lima casa Guadalupe is 15 min van de airport ik heb daar goede ervaring, je kan daar ook eten en is niet duur.
Het is een Nederland/Peruaans stel en halen je op van het vliegveld als je dat wilt. kijk eens op www.bedandbreakfastlima.nl
Succes Arno

1 like

Kijk ook eens op http://people.zeelandnet.nl/vaneijs/ Casa Ana ligt op 20 minuten van de luchthaven en haalt op van luchthaven op elke tijd van dag of nacht. Heeft veel ervaring met reizigers die de volgende dag (vaak inderdaad heel vroeg) weer verder reizen. Regelt betrouwbare taxi voor terugreis naar luchthaven of brengt weer weg.

Lima Airport Guide (LIM) - Sleeping in Airports :slight_smile:

Het is inderdaad een mogelijkheid die je serieus moet overwegen als je erg laat aankomt, laten we zeggen om 23:00 of 24:00, en je de volgende ochtend heel vroeg weer verder vliegt, laten we zeggen om 06:00 of 07:00. Gezien de tijd die je bij immigratie en douane nodig hebt en het feit dat je twee uur voor vertrek weer op de luchthaven moet zijn, loont het de moeite niet om naar een hostel te gaan. Je zult de enige niet zijn die probeert op de luchthaven wat te slapen. Er zijn altijd wel andere reizigers die hetzelfde doen. Let wel goed op je spullen want de luchthaven van Lima ligt in een bebouwde wijk en is vrij en gemakkelijk toegankelijk voor iedereen, ook voor degenen die van je welstand willen profiteren.
Maar als je veel vroeger aankomt en/of later vertrekt, dan kan het zijn dat je prioriteiten anders gaan liggen en je toch een goede nachtrust wilt.
http://people.zeelandnet.nl/vaneijs/

Leuk om iets te lezen over bed en breakfast Lima casa Guadalupe, ik ben er begin augustus ook geweest en is me goed bevallen aardige mensen en inderdaad niet ver van het vliegveld ik dacht dat het 10 minuten was.

Groetjes Mieke

1 like

Maar de luchthaven van Lima is nu ook niet zo druk he…als je gewoon een beetje optijd komt…mis je nooit uw vlucht !!!Tis hier de VS nog niet !

Bedankt arnoreis voor de tip. Casa Guadalupe lijkt mij inderdaad een goed adres.
Op googlemaps is goed te zien dat het niet ver van het vliegveld is

Ik zou voor Casa Ana gaan!
Puur alleen omdat dit echt een veilig en vertrouwd adres is.
En een goede airport-service!