hotel nabij luchthaven Lima gezocht

Hallo
Ik zoek een goedkope en redelijke slaapplaats nabij het vliegveld in Lima om een paar uren bij te komen voordat ik doornaar Cusco vlieg.
Zijn er nog andere mensen die met de KLM van 5 augustus (18:00 uur) aankomen en de volgende ochtend een transfervlucht hebben?
Misschien kunnen we samen een taxi naar een hotel delen?

groet,
Sarika

Als je KLM vlucht op tijd om 18:00 aankomt dan duurt het ongeveer een uur voordat je door de paspoort en douane controles heen bent. Dan kan je ruimschoots voor 20:00 in Casa Ana zijn. Zou je de vroegste vlucht naar Cusco nemen, met LAN (net als Avianca duur!) dan is dat om 5:00 en moet je officieel om 3:00 weer op de luchthaven zijn (dat hoef je overigens niet erg serieus te nemen). Je moet dan om 2:45 weer uit Casa Ana vertrekken (zij kunnen zorgen voor taxi). Je hebt dan dus zo’n kleine zeven uur om in Casa Ana bij te komen. Je kunt natuurlijk ook besluiten om die tijd op de luchthaven door te brengen (maar bijkomen zal er dan wellicht niet bij zijn) of in het peperdure luchthaven hotel (Ramada Costa de Sol, of zo iets). Naarmate je vervolgvlucht later is heb je natuurlijk meer tijd.
Casa Ana ligt hemelsbreed op 8 km van het vliegveld, maar niet onder de vluchtroute. Van het dakterras zie je de vluchten wel, maar je hoort ze niet.
http://www.hostellima.nl/

Wij hebben in hostel paypurix geslapen. Het is een prima hostel. Zeker als je privé kamer hebt kun je goed bijslapen. Het is heel erg dicht bij de luchthaven, tien minuten rijden ongeveer. Wij zijn toen ook door het hostel opgehaald met hun shuttle service. Niet heel erg luxe, maar wel erg vriendelijk en dichtbij.
Veel plezier in Peru!

Via Wereldwijzer app

Dank je! Ik ben in paypurix gebleven. Op de 12 bedden slaapzaal. Was vreselijk goedkoop en heel goed te doen. De zaal was bijna vol maar iedereen was heel stil en heb eigenlijk overal doorheen geslapen.
Dank voor de tips.