Hallo,
Ben een jongen van 26j , vindt het erg leuk om op vakantie tegaan naar het buitenland, Bestemming griekenland,tukeije & Europa. Zoek reisgenoten die
dat ook willlen en verder ben ik geen echte feest ganger , maar ik houdt wel
van zon en strand. En excursies. Heb niet veel ervaring met buitenlandse vakanities.
Wie weet leuk gebieden. En verder zoek ik eigenlijk mensen die mee willen.
Verder indien dit door gaat nog een ander vriend van 26j mee , hij is ook niet
echt van feesten. maar een keer kan het wel.
periode julie /augustus voor 1 a 1.5 week.
HĂ© jongen van 26 jaar,
Ik ben nog op zoek naar reisgenoten voor Armenië (start 20 juli). Ik ben wel iets ouder dan jullie (45 jaar), maar heel jong van geest en kan mij makkelijk aanpassen. Wil je meer info over deze Armenië reis, kijk dan bij meanderreizen. Weliswaar geen strand, maar wel zon, natuur en cultuur. Lijkt het je wat, laat het mij dan weten.
Groetjes, Marian
1 like
hoi, leuk dat je reageerd maar 45 vindt ik toch net iets te oud.
1 like
Je kunt ook met die vriend gaan en een bestemming zoeken waar je meer mensen van jouw leeftijd tegenkomt. Ik denk bijvoorbeeld aan eilandhoppen in Griekenland. Eigenlijk is bijna ieder kleiner Grieks eiland leuk. Maar anderhalve week is dan wat kort.
Een eiland dat niet afgeladen is met Nederlandse toeristen, maar wel heel sfeervol en een tikje trendy is Lefkas. Op deze pagina staan wat mogelijkheden: http://www.55plusvakantiewijzer.nl/home/2-Griekenland/Lefkas. Sorry, ik weet dat je 26 bent, maar we hebben nog geen vakantiewijzer voor jonge mensen. Nidri is een leuke plaats met veel restaurantjes en barretjes. Je kunt er bootjes huren waarmee je de kust en eilanden kunt verkennen.
Een heel leuk alternatief is om een “blue cruise” te gaan maken in Turkije. Je hebt dan per definitie gezelschap van anderen. Je kunt dat dan eventueel combineren met nog een paar dagen “aan de wal”.
In Turkije zelf vind ik Dalyan geweldig. Het is een leuke plaats met alleen laagbouw in een natuurgebied. Met een bootje of een busje kun je naar het beschermde strand. Beschermd omdat er schildpadden broeden. Het is op dit strand relatief rustig en het komt bijna "tropisch"over. Via de site hierboven kun je kiezen voor Turkije en dan Lycische kust. Dan vind je de accommodaties in Dalyan. Ik zou Ozalp niet kiezen. Keskin en Club alla Turca zijn wel hele goede accommodaties.
2 likes
hey hey,
zit je echt vast aan juli augustus?? we zijn namelijk nog op zoek naar leuke mensen die mee willen naar turkije marmaris we zijn nu nog met 3 mensen waaronder ik nienke dus ben 24 jaar susanne is 23 jaar op vakantie is ze ook 24 jaar en sven die is 22 jaar…alleen wij willen vetrekken op 28 augustus voor 15 dagen.wij houden alle drie van lekker zonnen excursies soms uitgaan, winkelen(sven niet zo denk ik) nou ja we horen we van julie…
groetjes nienke susanne en sven
1 like
Hoi, datum van mij kan ook later,
voeg me maar toe msn [EMAIL=“sunlife25@live.nl”]sunlife25@live.nl
1 like
Willen jullie dat ik je de links voor een paar heel aantrekkelijke aanbiedingen stuur?
Violet
www.vakantiewijzers.nl
1 like
bedankt, voor de aanbod, voorlopig hebben we al een bestemming,
thxhxx
Hallo,
Ik was benieuwd hoever je al (concrete) plannen hadden.
het klinkt allemaal wel leuk. ben zelf ook niet echt een uitgaans type, maar wil wel lekker naar het buitenland, zon, zee, strand, maar ook cultuur, en landen zien!
Ik ben trouwens Lisette, 23 jaar (nou ja, over 2 dagen).
Ik heb wel een vaste vakantie datum nl. 26 juli t/m 15 aug.
Gr. Lisette
1 like
hoi,
we Hebben inmiddels een bestemming turkije.
je kan me toevoegen op msn [EMAIL=“sunlife25@live.nl”]sunlife25@live.nl
indien de reis met ons niet doorgaat is er wellicht dit jaar of volgende jaar
vast een andere vakantie waar ik weer mensen zoek, dus altijd handig.