**Moet je voor zaken of een congres naar São Paulo of begint daar je rondreis door Brazilië en zie je er tegenop om in die miljoenenstad je weg te vinden? Dan kan ik je helpen! **
Ik kan je wegwijs maken in deze grote en dynamische stad met zijn vele musea, restaurants en uitgaansgelegenheden, zodat je verblijf in deze stad een plezierige ervaring wordt. Ook kan ik je introduceren in typisch Braziliaanse gebruiken en gewoonten. Ik kan je tips geven voor het bestellen van een maaltijd in een restaurant, een taxi nemen, een kamer in een hotel huren enz. Praktische dingen die je verblijf in Brazilië kunnen veraangenamen en waardoor je meer van dit prachtige land kan genieten.
Indien je dat wilt kan ik je afhalen van het vliegveld, een kamer reserveren, een auto huren enz.
Ik ben Braziliaanse en spreek vloeiend Portugees en Nederlands. Ik heb samen met mijn man een jaar in São Paulo gewoond en deze stad leren waarderen. Toen men Marlene Dietrich over Rio de Janeiro en Sao Paulo vroeg, antwoordde zij: "Rio is a beauty. But São Paulo - São Paulo is a city". Ik kan die opmerking alleen maar onderschrijven: São Paulo is het culturele centrum van Brazilië. Je kunt mij inhuren in de periode van 1 April tot 28 Juni. Wil je meer informatie stuur dan een e-mail naar: wegwijssaopaulo@hotmail.com
Claudia