hey,
het speelt al een tijdje in men hoofd, ik wil weg uit belgie, zo wil ik niet
heel men leven slijten. deze maatschappij zit me tot hier?
vooral afrika spreekt me aan,
heeft iemand hier ervaring mee?? hoe moet je hier aan beginnen?
thx
hey,
het speelt al een tijdje in men hoofd, ik wil weg uit belgie, zo wil ik niet
heel men leven slijten. deze maatschappij zit me tot hier?
vooral afrika spreekt me aan,
heeft iemand hier ervaring mee?? hoe moet je hier aan beginnen?
thx
Ik zou zeggen ga eerst eens op vakantie naar de verschilldende landen in Afrika en voel of het land met zijn waarden, normen, rites je wel aanspreekt. Jij bent uiteindelijk diegene die er wilt gaan wonen. Op de bonnefooi en op advies van een ander in een land gaan wonen, waar je het zelf later niet mee eens bent is zonde van je tijd, moeite en geld.
simpel, zoek eerste een job (en dat kan als call center operator bij IBM in sandton). Als je daarvoor aanvaard wordt, ben je vertrokken.
Wil je na een jaar terug, dat kan dat ook.
PM me indien je nog verdere vragen hebt.
hoihoi!
ze zeggen soms: belgie is een apenland, ewel, der is iets van hé!
als je afrika wil gaan verkennen, wil ik gerust mee, ik zal hier ook niet blijven wonen…
Ik ben nu aan het kijken om een jaar vrijwilligerswerk te doen ‘ergens in Afrika’, ms zie jij dat ook zitten, want zo maar halsoverkop verhuizen lijkt me geen zo’n goed idee!
nuja, vertel gerust wat meer over je plannen enzo, lijkt me wel interessant
(want ik zoek ook nog een reis maatje trouwens…)
Ik hoor het dus wel e, hier mijn mail adres: [EMAIL=“katrienvandenberghe@msn.com”]katrienvandenberghe@msn.com
grtz uit west vlaanderen!
katrien
Bij uitstek is Suriname ook een heel prachtig land waar je rustig kan voortbewegen.De laatste jaren is het een trekpleister geworden voor belgische stagiaires.
Interesse om vrijwilligerswerk te doen in een kinderhuis of een andere instelling is zeker mogelijk. Informeer naar de mogelijkheden , de taal is nederlands die gesproken wordt.
[EMAIL=“stgalexanderdesire@yahoo.com”]stgalexanderdesire@yahoo.com ,kan je verder op weg helpen ,verder ook met huisvesting en begeleiding.
Succes!
Vermoz