Weet iemand in Bali een weeshuis die onze hulp echt kan gebruiken en niet door instanties wordt geholpen?
Wij gaan in Oktober naar Bali en willen geld inzamelen en een weeshuis gaan helpen met vb stromend water, boeken, kleding en dat soort dingen!
Is iemand toevallig zo’n huis tegen gekomen die zegt: Die kan echt hulp gebruiken??? Ik hoor het graag!!!
Hallo,
Op Bali krijgen de meeste weeshuizen wel op een een of andere manier steun, dat neemt niet weg dat er weeshuizen zijn die heel goed steun kunnen gebruiken.
Onze stichting helpt ook kansarme kinderen, vaak geen weeskinderen maar wel kinderen die niet door de ouders onderhouden kunnen worden.
ten behoeve van deze kinderen gaan wij binnekort een opvang bouwen op Bali waar de kinderen naar school kunnen en de oudere kinderen een beroepsopleiding krijgen.
Op dit moment runnen wij een weeshuis in Yogyakarta en renoveren wij met sluiting bedreigde dorpsscholen op Bali.
Als je meer info wilt kunnen wij en onze lokale medewerkers op Bali je zeker verder helpen.
Voor info kun je naar onze website gaan, vanuit daar kun je ons ook mailen.
Groet Kees Hoekstra Stichting Anakita
Hallo,
Zelf ben ik betrokken bij stichting Indah Education, een stichting die verschillende kleinschalige onderwijs projecten op Bali, Java en Lombok ondersteund. We helpen bij de renovatie van dorpsscholen, de aanschaf van lesmateriaal en de bijscholing van docenten.
Behalve dat alles wordt bovendien de Engelse taalvaardigheid van jonge Balinesen gestimuleerd door vrijwilligers die via onze stichting als docent aan de slag gaan. Op deze manier worden hun kansen op de arbeidsmarkt aanzienlijk vergroot.
Uiteraard bestaat de mogelijkheid voor donateurs deze projecten te bezoeken, onze coordinatoren ter plekke helpen u graag verder.
Voor meer informatie nodig u uit een kijkje te nemen op http://www.indah-education.nl.
Mijn persoonlijke ervaringen als docent zijn te vinden op Out of Asia.nl - ke(m)BALI. (Nog twee weken en dan ga ik terug!!!)
Groet,
Jenny
Stichting Indah Education
P.S. Hoewel steun op Bali nog altijd zeer welkom is, is Bali beslist niet het meest onderontwikkelde eiland van Indonesie. Vandaar dat ik ook de aandacht zou willen vragen voor de volgende stichtingen: indonesiepagina.nl - indonesiepagina Resources and Information.