Hallo!
Zijn er mensen met ervaring met het klimaat in rajastan en delhi agra varanasi???
Ben aan het twijfelen om wel hiernaartoe af te reizen rond de periode dec/ jan.
gr.
Hallo!
Zijn er mensen met ervaring met het klimaat in rajastan en delhi agra varanasi???
Ben aan het twijfelen om wel hiernaartoe af te reizen rond de periode dec/ jan.
gr.
Hoi,
Op zich is het een prima reisperiode, alleen afgelopen winter hebben wij een aantal erg koude nachten gehad en veel last van mist waardoor wij behoorlijke vertragingen met de trein en de vlucht hebben gehad. Neem in ieder geval een deken of een slaapzak mee als je in de winter met de nachttrein reist want die kan je echt nodig hebben. In Rajasthan heeft het op sommige plaatsen aardig geregend.
Groetjes San
Afgelopen jaar werd het vanaf half december ter hoogte van Udaipur al frisser en vanaf januari wordt het wel echt koud, toen ik in Agra was kon je Taj Mahal van 500 meter afstand niet eens zien en had ik net 1 dag geluk om hem mistloos te kunnen bekijken.
Ik was daar in januari/februari dit jaar. Men vond het een koude winter, maar ik heb geen trui gedragen!
Fijne temperatuur, mooie heldere dagen. Lekker, die iets frissere nachten. We boften wellicht, maar geen last gehad van mist…
Ga nu in december/januari weer. Wellicht zien we elkaar in Udaipur? ![]()
Veel plezier!
Marja
in januari 2008 was ik daar, en vond het er overdag goed te doen (meestal t-shirt), 's avonds kan het redelijk koud zijn. In Varanasi was bijvoorbeeld nagenoeg niets te beleven. Denk dat ze liever met warm weer baden. Er waren meer toeristen dan locals! We zijn daar zowel 's avonds alsook 's ochtends met een bootje de Ganges op gegaan, en met name de ochtend was fris! Maar, ik ben een koukleum, en heb het er niet écht koud gehad.