Weer in Bali in oktober/november

Hallo,
Eind oktober tot begin november hebben wij vakantie.
We willen naar Bali, alleen weten we niet zo goed wat we van het weer kunnen verwachten.
Heeft iemand ervaring met reizen in Bali in oktober/november?

Bedankt,
Elianne

Wij gaan al jaren rond die tijd,lekker warm,klam en af en toe een buitje,maar dat is bijna altijd s,nachts.

veel plezier:chin:

Ook wij gaan eind oktober naar Bali! Ik begrijp dat het regenseizoen dus wel meevalt in Oktober/November?

Waar gaan jullie heen in Bali?

Wij gaan naar hotel griya santrian van 29 oktober t/m 27 november.
In oktober/november hebben wij altijd goed weer gehad,maar zo als over al in de wereld is er verandering in het klimaat.
Maar zelfs als er af en toe een buitje valt is het heerlijk op bali.

groetjes:chin:

sorry!! in sanur dus!!:chin:

Dat is toevallig, wij gaan ook 29 oktober naar Bali. Met welke vliegtuigmaatschappij vliegen jullie? Wij gaan naar Kuta/Legian.

Wij vliegen met MAS maleisie airlines:chin:

Ook wij gaan weer naar Bali in oktober tot december. De andere jaren zijn we ook in oktober,november,december geweest. Tot nu toe viel het altijd wel mee met de regen. Zoals ik gehoord heb,van vrienden,is het weer dit jaar een beetje van slag.Maar een flinke bui,meestal laat in de avond of in de nacht maakt ons niet zo uit.:zon02:

Hopenlijk valt het regenseizoen inderdaad mee. :vak02:
Wij hebben geboekt en hebben er zin in!
Marrybelle gaan jullie rondreizen? Heerlijk zo lang!

Elianne83,wij verheugen ons ook weer om te gaan. Wij verblijven eerst 2 weken in Legian,om vervogens naar Sanur te gaan,hier zullen we maar een weekje doorbrengen,dan door naar onze ‘thuishaven’ Lovina,ook voor 2 weken.Ubud is voor ons de eerste keer,hier zullen we ook twee weken doorbrengen en de rest van onze vakantie zullen we in Kuta zitten.Zelf vind ik Lovina heerlijk,maar de afstanden om dan iets te ondernemen duren te lang. Dit is persoonlijk hoor!

we gaan al jaren okt-nov. naar Bali, soms s’nachts een flinke bui, maar overdag overwegend droog.
Ben al aan 't aftellen, we vertrekken 23 okt. weer,
voor jullie allen,
selamat jalan
emcee>>>

wij zijn eigenlijk altijd op reis van jan tot sept. usa en canada met eigen camper
en elk jaar 3 maanden bali okt tot eind dec. in ons huis te nusa dua

Fijn voor jullie en voor ons informatie van nul en generlei waarde want wat heeft dit bericht met het weer op Bali in oktober/november te maken? :vak02:

SUMBAR?? waarschijnlijk moet ik SOMBER!! zeggen! wat een positive reaktie van U!
Ik heb er vergeten bij te zetten dat het dan de regentijd is in Bali,weet eigenlijk iedereen!!!
Wij willen alleen maar vertellen kom naar Bali wat voor weer het ook is!wij en zoveel andere blanda,s genieten altijd,wat voor weer het ook is,
De inwoners van Bali zijn vriendelijk en positief, Dat kunnen wij niet van iedereen zeggen,
Afzeiken is niet moeilijk! en ook niet bedoeld voor deze reisforum

Ik moet altijd lachen om dit soort reacties, als het antwoord niet in het straatje past wordt het onmiddellijk afzeiken genoemd. lol2
Als iedereen al weet dat het dan regentijd op Bali is wat doet dan die posting van jullie hier. :slapen:

Ow vliegen jullie met garuda? dan zitten we in het zelfde vliegtuig 29 okt :stuck_out_tongue:

Wij gaan zondag met Malaysia Airlines.
Hopenlijk hebben we allemaal goed weer :vak02:
Fijne vakantie allemaal!

Het is nu slecht weer op bali,regen en wind bah.
Maar volgende week vrijdag:chin: word het beter,en gaat de zon schijnen,want dan gaan wij lekker voor een maandje!:vak02:haha

is dat zo srebned?
Kijk nog eens in je glazen bol (omong kosong), wat de weesrvoorspellingen voor a.s. weekend zijn.
Ik mag a.s. zondag weer.
salam manis
emcee:zon02:

Lekker!!, :zon02:jij bent toch al het zonnetje in huis!:chin: