Weer Bali oktober 2014

Hi all,

Ik en een vriendinnen willen graag in oktober naar bali, maar we lazen dat het regenseizoen dan begint. Nu vinden we af en toe een buitje niet erg (als we maar wel veel kunnen zonnen) maar elke dag (een deel) bewolking willen we absoluut niet.

Wat zijn jullie ervaringen? Is Bali wel de juiste bestemming in oktober of kunnen we voor zonzekerheid beter ergens anders heen gaan?

Bedankt!

Groetjes, Naomi

Er is iedere dag wel een deel van de dag bewolking op Bali, dus als je dat niet wil tsjaa.
Niet is zo veranderlijk als het weer hier het afgelopen decennium.

Maar kan je buiten de bewolking om wel prima zonnen? Of heb je hele dagen bewolking en regen?

Via Wereldwijzer app

Altijd beter als in Nederland! oktober,november is het nog redelijk droog,af en toe meestal tegen de avond een buitje.:chin:

Dat is niet zo erg … Als we maar wel lekker aan het zwembad/strand kunnen liggen (en kunnen verkleuren) :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Volgens mij heb ik die vraag ook al in je andere draadje beantwoord.

Ja deze was als eerst geplaatst maar zag hem niet dus heb hem opnieuw geplaatst waar jij op hebt gereageerd

Via Wereldwijzer app

Plus iedereen heeft een andere mening en ik hoor ze graag allemaal :wink:

Via Wereldwijzer app

De antwoorden komen allemaal op hetzelfde neer , hoevaak wil je deze vraag nog stellen, dan krijg je een verwijs naar de zoekfunctie van dit forum.

Omdat ik de antwoorden onduidelijk vind …

Via Wereldwijzer app

Ik heb overigens niet na haar antwoord een nieuw forum aangemaakt … er waren er al 2 … Dat was niet goed gegaan. Zij reageerde op de 1 en jij op de ander … Ik mag dan best doorvragen lijkt mij … Maar goed

Via Wereldwijzer app

Beste Naoraz,

Ik heb in november 2012 een maand op Java en Bali gezeten (ongeveer 3 weken Bali en Gili’s) en heb nauwelijks regen gehad overdag (een keer een stortbui van 2 uur, thats it). Je hebt geen garanties uiteraard, maar maak je vooral een zorgen…

Veel plezier.

Gr.

Robbert

Hoi!

Ik ben in oktober en november in Indonesie geweest waarvan 3 weken bali rond eind oktober begin november en heb geen spatje regen gehad en alleen maar zon!!

Groetjes Hester

Bedoel je nou verkleuren of verkleumen , las het net nog eens smkiek