Ik en een vriendinnen willen graag in oktober naar bali, maar we lazen dat het regenseizoen dan begint. Nu vinden we af en toe een buitje niet erg (als we maar wel veel kunnen zonnen) maar elke dag (een deel) bewolking willen we absoluut niet.
Wat zijn jullie ervaringen? Is Bali wel de juiste bestemming in oktober of kunnen we voor zonzekerheid beter ergens anders heen gaan?
Er is iedere dag wel een deel van de dag bewolking op Bali, dus als je dat niet wil tsjaa.
Niet is zo veranderlijk als het weer hier het afgelopen decennium.
Ik heb overigens niet na haar antwoord een nieuw forum aangemaakt … er waren er al 2 … Dat was niet goed gegaan. Zij reageerde op de 1 en jij op de ander … Ik mag dan best doorvragen lijkt mij … Maar goed
Ik heb in november 2012 een maand op Java en Bali gezeten (ongeveer 3 weken Bali en Gili’s) en heb nauwelijks regen gehad overdag (een keer een stortbui van 2 uur, thats it). Je hebt geen garanties uiteraard, maar maak je vooral een zorgen…
Ik ben in oktober en november in Indonesie geweest waarvan 3 weken bali rond eind oktober begin november en heb geen spatje regen gehad en alleen maar zon!!