Goedemiddag allemaal,
Ik ben een 21-jarige mannelijke thuiswonende student in Nijmegen die dol is op reizen. Vorig jaar ben ik in mijn eentje een week naar Cyprus geweest, de eerste keer dat ik zonder ouders of iets alleen weg was. Het beviel niet slecht, maar ik ben niet iemand die makkelijk contact maakt en dus zat ik meestal alleen in de jeugdherberg waar ik verbleef.
In de periode van zondag 17 januari t/m maandag 25 januari ben ik vrij en wil ik graag daarvan gebruik maken om een weekje, of iets minder lang, een goedkope vakantie te hebben. Bestemming heb ik nog niet bepaald, maar mijn budget is niet geweldig groot dus waarschijnlijk zal het binnen Europa moeten worden - waar toch genoeg te beleven valt? Marokko is ook een optie aangezien Ryanair daar naartoe vliegt
Ik zoek wel een bestemming die niet dé klassieke toeristenbestemming is maar waar genoeg te beleven is op natuurlijk en/of cultureel gebied. Lekker weer is een leuke bijkomstigheid maar echt geen vereiste.
Ik zou graag een (of meerdere, je weet maar nooit) reisgeno(o)t(en) hebben van ongeveer mijn leeftijd die ook in die week vrij is en er ongeveer hetzelfde over denkt qua bestemming, en daar kan ik dan vast iets mee uitkiezen. Ook moet je er geen bezwaar tegen hebben om in een hostel of iets dergelijks te slapen want een duur hotel kan ik niet betalen.
Als jullie buiten dit forum nog tips voor me hebben waar ik zou kunnen kijken/rondvragen, be my guest! In mijn directe omgeving lukt het niet maar dat dachten jullie vast al