Weekje Turkije All IN - 6 of 11 oktober

hallo,

Ik ben een 44-jarige, hetero, alleenstaande vrouw.

Ben 44 jaar, maar voel me 30 en hou van de meeste leuke dingen van het leven.

Ik heb het voornemen om 6 of 11 oktober voor een weekje naar Turkije te gaan. Ben hier afgelopen zomer tesamen met mijn zonen geweest en iemand leren kennen die ik wel terug wil zien.

Er is momenteel een promo van ± 450 euro voor één week All In.

Aangezien deze persoon meeste van de tijd moet werken, zoek ik een vrouw vanaf 30 tot 50 jaar die met me mee wil.

Liefst iemand die wel op eigen benen kan staan, zodanig dat we niet 100% van onze tijd samen moeten doorbrengen. Maar wel iemand die houdt van zon en cultuur, lekker eten, samen weggaan en dansen en een gezellige babbel.

Wie wil mee ?

met vriendelijke groeten
Carine

hallo :zon02:

Ik zag je oproepje staan en ik ben van plan om in oktober nog een weekje de zon op te zoeken!

Over welke locatie in turkije heb je het dan ?
Ben daar 1x geweest, vlakbij Bodrum. Maar dat was in augustus. Gezien dat het in oktober is, lijkt me een oostelijkere locatie in Turkije beter qua temperaturen. Voorkeur gaat ook uit naar een rlx vakantie; en kan prima alleen uit de voeten, maar ja zoek natuurlijk ook wel wat gezelligheid net als zoveel mensen.

Ben Johanna, 39 jaar en zou graag een reactie van je vernemen.
Laat je eens wat van je horen? Kunnen we missch ff wat meer info uitwisselen

Voor nu de groetjes
Johanna

Hallo,

mijn oproep was eigenlijk voor vorig jaar oktober…maar het treft, want misschien wil ik dit jaar wel opnieuw…

Ik heb het over Kusadasi, heb daar een vriend, maar die moet werken en dus kan ik hem niet zo vaak zien.
100% zeker weet ik nog niet of ik ga, want het hotel waar ik intussen 2x geweest ben wacht ik op informatie of er nog plaats vrij is in oktober.

Ben jij van Belgie of Nederland ?

groetjes
carine

Hallo Carine

owhkee, sorry dan voor het omhoog halen van je oproepje. Was ff an het googlen geslagen op zoek naar sites…

Kom uit nederland, ja. Ik zoek gewoon verder en zodra je iets meer weet, mag je gerust contact met me opnemen.

Wil zekers dr ff tussenuit :vak02:

groetjes
Johanna

.