Hoi!
Ik ben Elsemieke, 24 jaar en net afgestudeerd. Voordat het serieuze werk binnenkort volop begint wil ik graag nog eventjes weg. Nu lijkt het mij geweldig om met een gepimpte camper (te huur via internet) de grens over te gaan.
Overdag lekker rijden. Stukjes snelweg vind ik prima, het liefst lekker over de binnenwegen naar mijn doel voor die dag. Lekker relaxed door tussendoor ergens te lunchen of zelf iets te maken, dorpjes/stadjes bezoeken, 's avonds bij de camper zitten of er op uit trekken. Ik sta open voor ideeën, dus kom maar door!
Ik vind het geen probleem om altijd te rijden, dus als je liever niet rijdt maar wel navigeert en het jou wel een leuk plan lijkt, reageer dan ook!
Het gaat om een weekje in eind maart, begin april of halverwege mei. Aangezien ik al wel wat werk heb ben ik in de data weer niet heel flexibel.
Aangezien het bed in de camper gedeeld zal worden, ben ik wel op zoek naar een vrouwelijke reisgenoot:)
Lijkt het je leuk om er met een leuke camper lekker een weekje op uit te trekken? Laat het mij weten, dan kunnen we gaan sparren over ideeën:)
Groetjes Elsemieke!