Roadtrip met camper door Europa of USA

Ik ben Anna!
Ik woon in Friesland, ik ben single, 28 jaar en zou graag met een opgepimpte camper door Europa willen reizen.
Of een roadtrip door de westcoast van Amerika. California! San fransisco, Los Angeles etc.

Ik ben in Schotland geweest, Portugal, Spanje en Duitsland. Maar ik wil nog veeeeel meer. Een gevoel wat hier wel herkend wordt
Ik wil sowieso nog naar dus USA maar ook venetie, Noorwegen oh en Griekenland. En het liefst langs de kustgebieden want
ik ben een zon, zee en strand type. Heerlijke zon en dan cruisen over de eindeloze wegen met een radio aan en een reisgenoot waar je avonturen mee kan beleven. Als dat toch eens kon…

Tot nu toe is Portugal mijn favoriet. Komt misschien omdat mijn ouders er een huisje hebben dus we komen er nog wel eens :stuck_out_tongue:
Maar ik hoef niet eeuwig hetzelfde en al helemaal niet met de oudelui :stuck_out_tongue:

Ik zoek iemand die zin heeft om dit avontuur aan te gaan. Ik ben van mezelf nog wel eens wat verlegen dus als iemand hier wat extravert is dan zou ik dat zeer waarderen. Ik houd van vrolijke, drukke en chaotische mensen. Mensen die zich niet druk maken om de kleinste dingen maar er gewoon om kunnen lachen als er eens wat mis gaat. En dan improviseren! Samen kom je er altijd wel uit.
Man of vrouw maakt me niet uit. Zou zelfs nog leuker zijn als er een groepje gevormd kan worden. Meerdere mensen meerdere lols :stuck_out_tongue:
Leeftijd ben ik wel wat pietluttiger over want ik heb geen behoefte aan te oude of te jonge mensen. Tussen de 25-35 lijkt me het beste.
Ik heb nog geen specifieke plannen. Die kunnen altijd in overleg gemaakt worden. En ik heb ook nog geen specifieke datum in gedachten. Ideeen zijn altijd welkom.

Hoi Anna!

Ik heb hetzelfde plan om met een gepimpte camper door Europa te willen reizen. Jou verhaal spreekt mij erg aan! Ik ben erg flexibel, maak me absoluut niet zo druk als er wat fout gaat en kan goed improviseren:)
Het enige: voor mij gaat het om een weekje in eind maart, begin april of halverwege mei. Komt dit overeen? Dan hoor ik het graag!

Groetjes Elsemieke (24 jaar en ook single)