Weekje Kombo Beach hotel

Wij hebben een heerlijke week gehad in Gambia. het hotel was prima en heel mooi gelegen aan het strand. Rondom het hotel een prachtige tuin. voor wie het belangrijk vindt , de kamer werd iedere dag schoongemaakt.
We hadden van te voren via dit reisforum informatie gekregen over een gids. We hebben met hem mooie tochten gemaakt. Hij is echt aan te bevelen, een betrouwbare gids/ taxidriver. Zijn naam is Abdu Ceesay.
Vraag eventueel Erwin, de forum beheerder van gambia. Ook van hem kregen we goeie informatie.

Wat leuk om te horen dat Gambia zo goed bevallen is!
Kombo Beach heb ik ook goede verhalen over gehoord al heb ik er zelf nooit gelogeerd.

Goed om te horen dat jullie een leuke tijd met Abdu hebben gehad, maar daar zou ik ook niet aan getwijfeld hebben. Het is een gouden kerel en erg fijn om zo iemand te hebben als je voor het eerst Gambia bezoekt.

Gelukkig is de overgang voor jullie niet zo groot nu jullie weer terug zijn in Nederland. Dat was voor ons wel anders toen we eind februari, eind van de nacht, Schiphol uitliepen naar de pendelbus… Brrrrr…

Groetjes,
Erwin