Weekje Ardennen!!

Dag mensen,

ik ben een jongen van 19 jaar die al 1 reisgenoot heeft gevonden (een meisje van 18 jaar) en ben op zoek naar nog een paar leeftijdsgenoten die het geld niet hebben om een hele wereldreis te betalen of gewoon lekker er even tussen uit willen gaan. Ons plannetje was om een weekje te gaan camperen in de ardennen en dan gewoon veel lol hebben en beetje leuke activiteiten doen daar (kanoen e.d).
Dus geinteresseerden kunnen zich hier melden en dan spreken we wel wat af.

Groetjes,

Lennart

Hoi Lennart,

Ik ben een jongen van 22 die ook zin heeft om er even tussenuit te gaan in de zomermaanden liefst aug/sep en ben ook een beetje opzoek naar wat gezelschap. Ik wil ook geen maanden weg en heb ook geen geld voor verre bestemmingen. Ik heb wel een autootje mocht dat van belang zijn. Veel lol, gekkigheid en leuke activiteiten is waar ik op zoek naar ben. (dol op kanoen en camperen:p). Helaas denkt er niemand in mijn vriendenkring er ook zo over vandaar dat ik een beetje aan het rondkijken ben.

Enig idee wanneer jullie zouden gaan? Heb je al meer mensen gevonden die mee willen?
Mocht je geinteresseerd zijn dan hoor ik het graag.

Groetjes,

Ernst-Jan

Hoihoi!!

Dat is een erg goed idee! Ik ben een 19jarige student die graag deze zomer er nog even tussenuit wil! Liefst lowbudget. Ik wou eigenlijk op een surfvakantie gaan, maar helaas heb ik nog niemand gevonden die dit avontuur met mij durft aan te gaan…
In welke periode zijn jullie van plan te gaan???

Groetjes! Monique

Hey Allemaal,
Ik ben esther ( de andere reisgenoot van Lennart). Leuk dat jullie gereageerd hebben! We wilde rond 10 augustus gaan, maar we hebben nog geen concrete plannen. Een vaste datum kan ik ook nog niet noemen in verband met men werk. Maar zou het eventueel rond die tijd voor jullie uitkomen?

Hoi Esther en Lennart! Ik ben zelf van 2 t/m 9 aug niet beschikbaar, dus vanaf 10 aug komt in principe uit alleen heeft mijn voorkeur enkele daagjes later.
Heeft iemand eigen vervoer? Of dachten jullie aan openbaar vervoer?

als jullie willen, hier is mn msn adres [EMAIL=“ernstjan@vliegsite.com”]ernstjan@vliegsite.com wat handiger praten over concrete plannen:wink: