Hoi
Ik ben een jongen van 20 jaar en ik zoek een leuk reisjenootje voor de zomer vakantie. Ik zou graag naar de Ardennen en/of Frankrijk gaan. Op een camping staan of een bungelow is mij ook best. Er staat nog niets vast, ook geen bestemmingen dus we kunnen alles nog bespreken en kijken wat we allebei leuk vinden.
Ik zoek iemand die actief en lekker relax is, en de leeftijd maakt mij echt niet uit.
Misschien is het een leuk idee om met mijn grote quad te gaan en dan door allemaal plaatsjes te rijden en zo heel veel te zien…
Wie heeft zin in een gave vakantie? laat je horen!!
grtz jel
Hoi!
Je berichtje klinkt erg avontuurlijk wat mij dan ook meteen aansprak. De maand augustus ben ik vrij en verder heb ik nog geen plannen. Ideaal dus om er een paar weken opuit te trekken. Ik heb dan ook vooral zin om even helemaal weg te zijn van alles, veel nieuwe dingen te zien en lekker uit te rusten van een druk jaar!
Weet je al wanneer, hoe lang, enz? Heb je hier al ideeën over of is het allemaal nog erg abstract.
Heel kort iets over mijzelf: ik ben 20 jaar, woon op kamers en ben verloskunde student. Verder houdt ik van fietsen, klimmen en hardlopen.
Ik hoop snel wat van je te horen!
Groetjes Aster
Leuke reactie!!! Ik heb je prive berichtje gestuurd!