Wie heeft er zin om (met een groepje) een weekend te gaan skiën of snowboarden in maart?
Ik zelf ben een snowboardster van 37 jaar met een week of vier sneeuwervaring. Blauwe en rode pistes vind ik het fijnst om te boarden, maar met een beetje goede sneeuw is de zwarte ook geen probleem (ijs is niet mijn sterkste kant… dan was ik wel gaan schaatsen).
Alleen boarden vind ik geen optie gezien de veiligheid, dus vandaar op zoek naar mensen om samen mee op pad te gaan. En daarbij is het natuurlijk ook veel gezelliger!
Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die wel zin hebben in een weekend wintersport, maar geen reisgenoot ‘beschikbaar’ hebben.
Oh, dat klinkt wel erg aantrekkelijk. Zat net te dubben om toch maar een weekendje sauna/shoppen ervan te maken, maar nu ik jouw berichtje krijg gaat het wel weer erg kriebelen.
Kun je me vertellen wat jullie gaan doen, wie wij zijn (hoeveel personen, mannen/vrouwen/leeftijd etc), waar jullie heen gaan en met welk vervoer?
Gaan jullie ook echt dit weekend? Ik heb nog een reactie van iemand die wel graag wil gaan, dus misschien kunnen we zelfs met z’n tweeen aansluiten.
De bedoeling is om een verlengd weekend te gaan, momenteel heb ik afgesproken met een 40 jarige dame en zei kent ook een koppel dat interesse
heeft om mee te gaan. Ikzelf ben 42.
Normaal heb ik meer informatie eind deze week.
Vervoer mijn wagen kan gebruikt worden als vervoermiddel en
ieder om beurt kan rijden.
Verder denk ik dat we richting Oostenrijk zouden trekken,
Datum en zo dat gaan we samen bespreken he maar alleen maar verlengde weekends
langer kunnen wij ook niet.