Hallo allemaal,
Wie heeft er zin om binnenkort ff een weekendje weg te gaan? Een leuke steden trip of wat anders? Als het klikt kunnen we ook verder kijken voor een mooie reis id zomer.
Ik hoor graag van jullie.
Groetjes allemaal :dag:
Hallo allemaal,
Wie heeft er zin om binnenkort ff een weekendje weg te gaan? Een leuke steden trip of wat anders? Als het klikt kunnen we ook verder kijken voor een mooie reis id zomer.
Ik hoor graag van jullie.
Groetjes allemaal :dag:
Goed idee, eerst weekendje en vandaar uit kijken, voor een zomervakantie [EMAIL=“sunlife25@live.nl”]sunlife25@live.nl
iedereeen mag me toevoegen
haha we gaan met ze allen naar parijs disney gezellig hahahaha:)
Groetjes nienke
Ohh dan ga ik ook mee!! Mag ik dan wel miney oren op?? ( altijd al gewild hahaa)
tuurlijk mag jij dat:) wat is je msn kunnen we even kletsen mijnes is whoopy022@live.nl
Wat een onwijs leuk idee.
Gezellig met een aantal mensen, een weekendje weg.
En waar gaan we heen? ( voor mij wel Low-buget )
Ehhhm ik heb geen msn, wel hyves. Sara noutsi
haha!! Maar ik zou t best gaaf vinden om met n aantal mensen n weekendje weg te gaan haha
kan je niet vinden op hyves mischien makkelijker als je hele adres geeft.Ja het lijkt mij ook wel super leuk om met meerdere mensen weg te gaan weekendje.
Groetjes nienke
Niet vinden? Huh… Hele adres?? Wat is je achternaam?
haha ja je hele hyves adres bedoel ik dan kan ik je wat makkelijker vinden hahahä:D
Mijn hyves is http://nienke0021.hyves.nl/
Op mn mobiel kan ik je zo niet zoeken, mijne is : liveandofftherecord
en al plannen waar het weekendje naar toe gaat?
Hallo allemaal,
Sorry voor de late reactie maar mijn msn/mail is [EMAIL=“stephen1981@live.nl”]stephen1981@live.nl stuur, ff een mailtje dan kunnen we maybe wat plannen.
Grtjs kris
mijn email is: [EMAIL=“i.fernandez@chello.nl”]i.fernandez@chello.nl
hoop van jullie te horen.
Whahaha Nienke je bent me er ook één ook he.
Waarom zie ik je niet meer op msn. :P.
Groet Mark.
Ow ja ik wil op korte termijn ook nog een paar dagen weg. London of Schotland ofzo? midweekje Europa en lol trappen?
M, 25 jaar, Arnhem/Nijmegen.
Ik heb ook zin in een city tripje voor een paar daagjes.
Schotland (Edinburgh) lijkt me echt leuk, Schotten zijn echt grappige mensen.
Met het vliegtuig ben er je zo. Maar natuurlijk ook andere steden spreken me aan.
ben 26, omgeving Eindhoven.
groeten
Maarten
Hier zat ik ook aan te denken. Schotland of Engeland. Autotje erbij en gaan met die banaan. Lijkt me ook wel mooi om een stukje kust mee te pakken.
met de auto moet je er wel een week voor uittrekken anders ben je alleen maar aan het rijden.
voor een verlengd weekendje zou ik het vliegtuig (ryanair) pakken.
weekendje Londen lijkt me wel wat…Wie gaat er mee???
Hey!
Een weekendje weg lijkt me geweldig!
Bijvoorbeeld Barcelona of naar een andere plek waar het wat warmer is dan hier in Nederland.:vak02: In juli ben ik al van plan om een weekend naar Londen te gaan voor een conferentie. Dus liever naar een andere plek.
Hoeveel mensen willen er mee? Wat zijn verder de plannen?
Wat ook kan is een leuk huisje huren in de Ardennen met openhaard en jaccuzi…
Groetjes, Jojanne