Hyves mtheloosen
Barcelona klinkt goed, Engeland of Schotland of Praag
Op hyves kan ik niet iedereen vinden…
Wanneer je mijn naam in tikt bij hyves: jojannelingen, dan vindt je mij vast wel!
Kunnen we concrete afspraken maken!
Barcelona ben ik nog niet geweest en lijkt me echt een leuk, bruisende stad. en makkelijk te bereiken met vliegtuig (ryanair) >>>
zit niet op hyves maar op fb
hallo allemaal,
klinkt wel erg leuk hier! mochten er plannen zijn: ik ga graag ook een weekendje mee! ![]()
Schotland klinkt goed, Engeland ook, ben voor alles in! Mag ook naar iets warmers, Madrid, Barcelona of Porto?
mijn mail is: toontje2@hotmail.com mocht iemand nog zin hebben of als er al plannen liggen ![]()
Groetjes,
Anke
Hoi allemaal
Mij lijkt het ook gezellig om mee te gaan. Zijn er al concrete plannen? Je mag me toevoegen op msn misschien kunnen we er een keer over verder kletsen. lijntjemeijers@hotmail.com
Wie heeft er zin om dit weekend met mij naar Engeland te gaan?
Cool idee!>>>
Of zijn jullie al geweest?! Zie dat het een wat ouder topic is…!
Female, Den Bosch, 26jr
er is geloof ik nog niemand geweest…
maar zelf heb ik zo zin om dit weekend naar Londen te gaan…zijn er nog mensen die dit ook willen?
Schotland of Ierland lijkt me ook erg leuk. Anders Zuid-Europa of Oost-Europa.
Mijn voorkeur is wel het vliegtuig :wereld: >>>
ja inderdaat wel het vliegtuig…ben je er teminste snel…en kan je nog wat doen
WIE WIL ER NOG MEER MEE? Graag nog een vrouw/man tot 30 jaar.
AFGESPROKEN:
We gaan naar:
- Madrid (3 dagen)
–Trein verbinding– - Barcelona (3 dagen)
Wie gaan er zeker mee:
- Jojanne (24)
- Maarten (26)
- Mark (25)
Datum: 23-3-2011 t/m 29-3-2011
Voor meer info geef me een prive mailtje.
Diverse tickets zijn al geboekt maar bijboeken is nog mogelijk, dus reageren.
Helaas, ik ben afgelopen april al een weekend in Madrid geweest. Maar wil nog steeds wel ergens anders een weekendje naar toe (eind maart of in april, mei). Dus als er nog mensen interesse hebben, laat maar horen!
Bovenstaande is afgesproken, dit is geldig en daar kunnen we niet meer van afwijken. Alleen als er nog iemand mee wil dan kan dit.