Reisgenootje voor leuke tripjes gezocht

Wie heeft er zin om af en toe eens in het weekend een leuke stad te bezoeken? Denk hierbij aan London, Parijs of misschien wel iets verder weg. De meeste van mijn vrienden gaan met hun partner of moeten de hypotheek afbetalen.

Ik ben zelf een meid van 25 jaar uit de omgeving Amsterdam. Tijdens vakanties houd ik van een mix van cultuur en uitgaan/ terrasje pakken.

Grtjs, Anne

**Lijkt me leuk! ** ben je al eens in italie geweest?
x wendy

lijkt mij ook heel leuk , een weekendje londen

hey!

Je berichtje spreekt me wel aan, wil ook graag citytrips e.d. doen nog deze vakantie, maar helaas vriend/vrienden hebben totaal geen geld of tijd.

Ik ben 21 jaar, woon omg. Rotterdam, ben net afgestudeerd en ik ga vanaf 8 augustus werken als leerkracht op een basisschool. Voor mij zou een tripje vanaf 28 juli het beste uitkomen…

Gezellig uitgaan en lokale mensen ontmoeten vind ik erg leuk, cultureel doen uiteraard ook :wink: zelf heb ik parijs, londen en berlijn in Europa meerdere keren gezien, dus ik zou liever iets anders doen bijv italie of griekenland, of misschien wel ierland.

Mocht je het een idee vinden, dan lijkt het me wel handig eerst in nederland eens een drankje te doen om te kijken of het klikt! :wink:

groetjes Deniece

Hoi, het lijkt mij ook heel erg leuk om af en toe een weekendje naar een andere stad te gaan. Veel van mijn vrienden hebben ook geen tijd of vinden het nix om een paar keer een weekend naar andere steden te gaan. Maar voor mij is het geweldig!!! Ik was het al van plan om ermee te beginnen maar alleen gaan lijkt me ook nix. Mijn vriend werkt dus hij kan helaas nooit mee en met een dame gaan die het zelfde denkt als mij is natuurlijk geweldig!!! Ik ben Sylvia/ Dilara ben 23 jaar en kom uit Rotterdam. Ik hoor gauw van je, groetjes

Hallo Anne,
Stedentripjes in de weekenden lijkt me erg leuk.
Afentoe even weg uit de sleur van het werk en
genieten op een andere plaats vind ik heerlijk.
Ik (m) kom uit NB en het lijkt me leuk om beter met
je in contact te komen. Interesse, dan hoor ik graag van je!
Gr.