weekend en afgelopen week.

(origineel bericht op be-more.nl)

weekend en afgelopen week.

Zoals ik in mijn vorige blog al vertelde ben ik afgelopen weekend op safari geweest. We hebben echt super veel dieren gezien en ook heel veel van dichtbij. Helaas geen leeuw en luipaard gespot, maar die had ik toch al gezien haha. We hebben wel nog de wilddog gezien daar zijn er maar 40 van… en wij zagen er gewoon 6 rondlopen hoe super gaaf is dat!
Toen we in de avond gingen braaien, zagen we aan het eind toen we klaar waren hyena’s WAUW ! dat was echt geweldig gaaf! We sliepen in super luxe tenten echt heel mooi. Ook hebben we heerlijk gezwommen in ons ondergoed, omdat we geen bikini mee hadden:)

woensdagavond gingen we uiteten met de anderen van de vrijwilligersdag dat was zoals gewoonlijk heeel erg gezellig.
aan het eind van de avond zouden we door Martin worden opgehaald…

Martin heeft een zilverenauto…
Ineens stopt er een rode auto voor de cubana waar wij waren met iemand erin die heel erg op Martin leek. wij zeggen doodleuk! oooh Martin heeft een nieuwe auto (kon helemaal niet, want hij had anderen die avond daarvoor nog met die zilverenauto weggebracht) dus wij lopen met zijn 4e op de auto af. ik kijk door het bestuurdersraampje terwijl de rest aan de portieren zit… opslot en ik zie tot mijn grote schrik dat het Martin niet is… dus wij snel wegrennen.

Loopt de man even later langs met wat vrienden zegt ie pas op die meiden gaan je overvallen en springen zo je auto in! nouu Manon en ik hebben zo gelachen. Toen we het later aan Martin gingen vertellen kwamen we helemaal niet meer bij… WAT EEN GRAP! :slight_smile:

(origineel bericht op be-more.nl)