Week vakantie september/oktober

Hi!

Ik ben Jeffrey, 27 jaar en wil graag eind september of in oktober een week (7-9 dagen) op vakantie. En daarom zoek ik nog iemand die mij kan vergezellen. Ik heb zelf wel een aantal ideeën bijv. Scandinavië, Rusland etc. maar ik sta overal voor open. Ben jij sportief, gezellig en in voor nieuwe dingen te ontdekken? Nou, kom dan maar op met je reactie :cheer:

Doei!

Oke ik ben nieuw hier, heb geen idee hoe het in z’n werk gaat maar ik ben wel eens toe aan nieuwe dingen ontdekken! Heb dit jaar helemaal geen vakantie gehad en ik mis het enorm! Mijn naam is trouwens Oriane, aangenaam, ben 24 jaar oud :see_no_evil::grin:

Hoi Jeffrey, ik zit ook aan de maand oktober te denken voor een leuke reis. Max. 9 dagen is prima.
Rusland (Moskou/St.Petersburg) zou ik wel eens willen zien.
Ik ben 32 jaar uit regio Eindhoven, en altijd in om nieuwe plekken te ontdekken.
Groeten, Mark

Hi Oriane,

Geeft niks, je doet het goed hoor! ;). Geen vakantie gehad? Dan wordt het inderdaad wel tijd! Waar zou je naartoe willen dan?

Groeten,
Jeffrey

• Updated - - -

Hee Mark,

Ja Rusland lijkt mij erg mooi om te zien. Heb je al een idee hoe je die 9 dagen zou invullen?

Groeten,
Jeffrey

Ik heb zojuist besloten volgende week naar Tsjechië te rijden! Even de rest van de familie gaan verrassen! [emoji85] heb jij inmiddels al concrete plannen?